eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.bankiOpowiesci dziwnej tresci na temat podatku Belki od lokat - prosze o zweryfikowanieRe: Opowiesci dziwnej tresci na temat podatku Belki od lokat -prosze o zweryfikowanie
  • Data: 2008-11-26 14:06:49
    Temat: Re: Opowiesci dziwnej tresci na temat podatku Belki od lokat -prosze o zweryfikowanie
    Od: k...@o...pl szukaj wiadomości tego autora

    > Tytułem wyjaśnienia: dopóki będzie cross z podatkami, to będzie
    > besztanie za użycie sformułowania "os. fizyczne" w połączeniu z
    > "płatnikiem podatku jest bank". Płatnikiem podatku jest bank
    > w przypadku osób nieprowadzących DG.

    a jeśli przedsiębiorca posiada konto osobiste to co wtedy?
    jest prowadzącą DG osobą fizyczną nie prowadzącą działalności gosp.? :P

    taki bogaty język a takie nieprecyzyjne prawo.

    druga kwestia. Osoba fizyczna zakłada setki rachunków, przelewa
    pieniądze, wylicza próg 2,49 dla każdego rachunku itd. itp. i załóżmy
    osiąga w ten sposób np. 1100zł miesiecznie z samych odsetek i to bez
    obelkowania. Czy powyższe działania (zorganizowane i ciągłe) są już
    działalnością gospodarczą czy jeszcze nie są.

    A jeśli są, to będzie to nielegalne pośrednictwo finansowe czy nielegalny bank?
    a może nielegalne czortwieco?