  • Data: 2004-12-05 11:47:32
    Temat: Re: Oprocentowanie eKonta - 2% od dzisiaj...
    Od: "$$Szalony_Kapelusznik$$" <s...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Wniosek stąd, że nawet jak nie wiesz o czym piszesz (vide: regulamin)

    Nadal nie odkrylas tam trybu przypuszczajacego ? Owocnych poszukiwan
    zycze...

    > to dostrzegasz syf ;-)

    Syf zostal dostrzezony dosc dawno...

    >To czym to tłumaczyć jak nie emocjami :-) ? Ja nie wymagam "szacunku", bo
    >nie łączę słów typu "idea", "filozofia", "szacunek" z bankiem. Ty tak -
    >stąd emocjonalny ton :-)

    Aha... zawsze sie milo czegos nowego o sobie dowiedziec... Jak powtorzysz to
    jeszcze z 11 razy, to zapewne nawet ja uwierze....

    > W wiekszosci bankow znajdziesz identyczne, albo i lepsze kwiatki. Nihil
    > novi sub sole.

    Aha... czyli juz usprawiedliwilismy wszystko... gdzie indziej jest gorzej
    lub przynajmniej tak samo zle... i jest cool... i trendy...
    Wez sie dziewczyno nie kompromituj...

    > no i sie spakowales zapewne.

    Nie do konca.... siedze i generuje zlosliwe koszty....

    > Tylko dlaczego po rezygnacji z uslug banku jak to napisales "siedzisz i
    > obserwujesz upadek idei" :-) ?

    Takie sobie hobby znalazlem....

    > Jak zmieniasz sklep spozywczy, to tez "obserwujesz upadek" starego? Dla
    > mnie to "troszeczke" niezdrowe.

    A ktos mowil, ze zdrowe ?! Jedyna nadzieja, ze moze Doktor Wojciech
    pomoze....

    MAd Hat
    ter