    From: "Glenn" <g...@b...pl>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: Oprocentowanie eKonta - 2% od dzisiaj...
    Date: Mon, 6 Dec 2004 10:58:38 +0100
    Sender: g...@o...pl@dial-3562.wroclaw.dialog.net.pl
    <coq3k0$q0o$1@nemesis.news.tpi.pl> <coq5h9$m4f$1@galaxy.uci.agh.edu.pl>
    <coq5oq$jio$1@news.onet.pl> <coq7ej$2o7$1@galaxy.uci.agh.edu.pl>
    <coq7sm$2qk$1@news.onet.pl> <coq8vm$9cq$1@galaxy.uci.agh.edu.pl>
    <coqer9$jd1$1@inews.gazeta.pl> <coqf31$96n$1@news.onet.pl>
    <corvla$bd0$1@atlantis.news.tpi.pl> <4...@b...pl>
    <cot37c$c6m$1@nemesis.news.tpi.pl> <4...@b...pl>
    <cot4f5$he0$1@nemesis.news.tpi.pl> <4...@b...pl>
    <cot7sr$358$1@nemesis.news.tpi.pl> <cotan7$7tt$6@news.onet.pl>
    <couunn$p5h$1@atlantis.news.tpi.pl>

    > W Twoim przypadku, gdy jednoczesnie zasiadasz w tym zacnym gronie i
    > piszesz o 'regulamin, oferta, % i toip' to zalatuje mi to
    > rozdwojeniem jazni troszke

    Acha - czyli jest tak jak myslałam. Nie wiesz jak wygląda mRada od środka,
    ale "wiesz" że to cyrk. "Wiesz" również jaki jest (a według Ciebie nie jest)
    wpływ rady na decyzje. Coś jeszcze "wiesz" ? Podziel się :-)

    > Ojej, znowu sie dowiedzialem czegos ciekawego o sobie....

    Skoro oceniasz motywacje innych, to musisz być przygotowany, że też
    zostaniesz podsumowany :-)

    > Ale o kubkach to chyba nie ja, natomaist trudno nie pamietac dymu jaki
    > mRadni rozkrecili w sprawie GOLD'ow ( to tez okreslilo miedzy innymi
    > jakosc ludkow tworzacych ten organ, przynajmniej co poniektorych)

    Jacy mRadni "rozkręcali" coś w sprawie Goldów? Masz bujną wyobraźnię, albo
    znowu "wiesz". Poza tym pisałeś o MOJEJ motywacji - no więc przyjmij
    łaskawie do wiadomości, że świat nie kreci sie wokół darmowych "Goldów" jak
    to byłeś uprzejmy sugerować. No chyba, że to efekt wspomnianej wyżej
    projekcji.

    > Przykro mi, ze nie rozmumiesz. Prosze bardzo (wybralem znaczenie, w
    > ktorym uzylem tego slowa - wybacz jezeli chcesz sie zapoznac z cala
    > definicja to siegnij sobie do zrodla):
    >
    > Mysl przewodnia wyznaczajaca cel i kierunek dzialania [...] Poswiecac
    > cos dla idei. Dzialac w imie idei (Slownik Jezyka Polskiego, PWN,
    > Warszawa 1978)

    Ale masz antyczny słownik :-) Tyle, że słowo "idea" jako myśl przewodnia
    BANKU to chyba "troszeczkę" nie pasuje.

    > Poratuj i powiedz, bo biorac pod uwage Twoja plodnosc, bede szukal z
    > tydzien, a nie mam ku temu czasu wystarczajaco wiele.

    Masz problemy z korzystaniem z wyszukiwarek? No ale to już nie mój problem.

    > Powiem szczerze, acz moze Ci sie nie spodobac prawda brutalna.
    > Doktor Wojciech jest znacznie lepszy we wciskaniu sciemy.

    Emotikonów programowo nie zauważasz? Pewnie wtedy, gdy Ci zdanie do
    koncepcji pasuje. Ale to też Twój problem a nie mój. Dla mnie EOT, bo
    dyskusja robi się nudna.