  • Data: 2006-04-23 14:37:35
    Temat: Re: Oprocentowanie k. hipotecznego
    Od: Kamil Jońca <k...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Dnia 23 Apr 2006 16:18:55 +0200,
    osoba podpisana: nod <n...@o...pl>
    napisała:

    > Mam nico inne, bardziej elastyczne doświadczenia z ruchami stóp %.

    No to gratuluję. Niemeniej jednak jesteś _jedyną_ znaną mi osobą która
    tak ma.

    > A co niepewnego jest w decyzji wydawanej przez Zarząd Multi, która powstaje w
    > oparciu o 5 zmiennych składników mających wpływ na cenę pieniądza? Moim zdaniem
    > jest bardziej stabilna niż samo powiązanie % z Wiborem.
    Miałbys rację gdyby w umowie było zapisane _jak_ te czynniki wpływają na
    zmianę oprocentowania dla klienta.
    Bez takiego zapisu nie są one lepsze niz powiedzenie "możemy zmienić
    oprocentowanie bo nam się tak podoba"
    KJ

    God is real, unless declared integer.