  • Data: 2006-04-23 19:00:53
    Temat: Re: Oprocentowanie k. hipotecznego
    Od: "nod" <n...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Użytkownik "nod" <n...@o...pl> napisał w wiadomości

    > Skad masz te doswiadczenia ? :-)))))))) Przeciez wyzej pisales, ze
    > dopiero co przeszedles niedawno z kredytyem. :-))))

    Źle się wyraziłem, chodziło mi o doświadczenia znajomego i jego żony, który od
    przeszło roku ma w Multi kredyt i ja przeszedłem do Multi sugerując się jego
    opinią o tym banku.

    > Stopy procentowe kredytow hipotecznych w zlotych w Multibanku dla
    > starych klientow ostatni raz ulegaly zmianie w dniu 20 czerwca
    > 2005 roku. A teraz zerknij na histoie WIBOR-ów i postaraj sie
    > wydedukowac co to oznacza.

    Masz błędne dane. % k. hipotecznego w CHF zmieniło się ostatnio (uległo
    obniżeniu) w październiku lub listopadzie. To, że nie ma o tym wzmianki na
    stronach Multi nie oznacza, że go nie było.

    > O ja pitole, czego jest w stanie dokonac marketing. Rzeczywiscie
    > jest w obecnych warunkach *stabilna*. W sposob opisany w
    > poprzednim akapicie. :-))))))))))))

    No właśnie - WIBOR idzie do góry, kredyty w bankach idą do góry, a w Multi
    stabilizacja ;) poza tym trzeba na kredyt patrzeć całościowo, na liczne usługi
    dodane, na wszystkie inne kredyty % niżej niż standardowo, gdy ma się k.
    hipoteczny, na bezpłatnie prowadzony ROR i wszystkie przelewy, na mechanizm
    bilansujący na którym trzymam kasę, którą standardowo trzymałem na FI z gatunku FRP.
    Każdy jest inny, każdemu pasuje coś innego. Mi Multi pasuje idealnie :)