    From: Blackall <b...@w...pl>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: Orzechy od Baski + KB
    Date: Thu, 7 Jun 2012 16:10:59 -0700 (PDT)

    On Thursday, June 7, 2012 9:15:37 PM UTC+2, mx wrote:

    > Regulamin regulaminem (jest zresztą dla klientów nie banku, żona , dzieci
    > OK, tylko nie z BGŻ, Twoje żadne), ale za kwiecień premię dostałem za
    > przelew z własnego konta w Meritum:
    > 25 kwietnia 2012 5 006,00 PLN Zwiń ikona - zwiń wszystko
    > PRZELEW UZNANIOWY (NADANO 25-04-2012) WYNAGRODZENIE nazwa firmy (sam
    > wpisałem) Moje nazwisko i adres 08 1300 0000 2076 7048 xxxx 0001 MERIT
    > C-la/Gdańsk
    >
    > Saldo po transakcji: 5 006,00 PLN info
    >
    > Numer referencyjny: 20120425\0000214481\Ma\185888\0000088864
    > I czyje na wierzchu? ;)

> [...]

    w regulaminie jednym z punktów, które trzeba spełnić jest:

    Uczestnik złożył w Banku "Zlecenie
    przekazywania wynagrodzenia za pracę i innych
    świadczeń związanych z pracą / świadczenia
    pieniężnego z ubezpieczenia emerytalnego
    /rentowego/na rachunek bankowy prowadzony
    przez BGŻ S.A.", przy czym w przypadku Konta
    wspólnego wystarczające w tym zakresie jest
    złożenie wskazanego wyżej zlecenia przez
    jednego ze Współposiadaczy Konta,

    czy jest to konieczne? Robiliscie tak, czy po prostu podajecie w pracy numer konta
    bez mieszania w to BGŻ?