  • Data: 2009-03-28 17:00:12
    Temat: Re: Ostatni gasi światło
    Od: Tomasz Gęguś <T...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Baloo wrote:

    > "Tomasz Gęguś" <T...@p...onet.pl> napisał

    > Przypomniało mi się, jak kiedyś była akcja, że o konkretnej godzinie
    > wszyscy na świecie mają podskoczyć do góry. Dzięki temu Ziemia miała
    > rzekomo zmienić kąt nachylenia czy coś w tym guście, to w rezultacie miało
    > zapobiec globalnego ociepleniu ;-)

    No ale tu mozna spokojnie ZACHWIAĆ systemem. Uzgodnic wystarczy by nie
    kupowac jakis walorow. np. bankow. Oddzwiek bylby ogromny. A moze ktos by
    pokochal spekulantow, jak by to jeszcze sprzedac jako walke z kryzysem?

    --
    Dziecko może nauczyć dorosłych trzech rzeczy: cieszyć się bez powodu, być
    ciągle czymś zajętym i domagać się ze wszystkich sił, tego czego się