  • Data: 2007-01-09 14:26:59
    Temat: Re: Ostrzeżenie - Inteligo okrada konta swoich klientów
    Od: zagloba <n...@p...ci> szukaj wiadomości tego autora

    Mnie przydarzyła się identyczna sytuacja jeszcze przed nowym rokiem, ale
    w Lukasie. Robiłem zakupy na kwotę blisko 200 zł, po czym w dniu kiedy
    nastąpiło zaksięgowanie tej kwoty, bank założył blokadę na identyczną
    kwotę na moim koncie. Zadzwoniłem więc do Lukasa i sprawę wyjaśniłem,
    blokada jeszcze tego samego dnia została zdjęta.
    Przy okazji chciałem pochwalić konsultantkę z Lukasa - wszystko odbyło
    się bardzo sprawnie i profesjonalnie, abym w trakcie wyjaśniania sprawy
    nie wisiał na telefonie, pani zapisała sobie moją komórkę i faktycznie w
    przeciągu 3 minut oddzwoniła. Na prawdę byłem zbudowany, zwłaszcza po
    obsłudze klienta Inteligo, gdzie miałem wcześniej konto.

    A swoją droga takie przypadki podwójnego naliczania transakcji kartowych
    zachęcają do większej czujności. Od tej pory codziennie zaglądam na
    konto i kontroluję jego stan.

    Pozdro.

    Zagłoba