  • Data: 2007-01-10 08:59:33
    Temat: Re: Ostrzeżenie - Inteligo okrada konta swoich klientów
    Od: Karol S <k...@z...pl> szukaj wiadomości tego autora

    info wrote:

    > Na co mianowicia miałbym składać reklamacje ?
    > Powierzyłym Bankowi Inteligo swoje pieniądze, a ten (co prawda
    > niewielką kwotę) ale mi ukradł z konta, bo nie obchodzi mnie co z
    > nimi zrobił, wedle prawa za bezpieczeństwo powierzonych pieniędzy
    > odpowiedzialny jest bank.

    A ten ciągle swoje... Postanowiłeś sobie że bank to złodziej i ty wiesz
    najlepiej i nikt nie ma racji tylko ty, nieomylny, i krzyczysz o tym
    dookoła. Niedobry bank ukradł ci pieniądze i w dodatku bezczelnie
    odnotował ten fakt w historii rachunku. Ukradli złodzieje, nie złożę
    reklamacji bo przecież ukradli, na kradzież nie składa się reklamacji,
    na złodziei jest policja a nie reklamacja. Zło-dzie-je! Zło-dzie-je!

    Nie chcesz przyjąć do wiadomości, że zaszła najnormalniejsza w świecie
    pomyłka, że prawdopodobnie bank dostał ze sklepu (nieprawidłowe)
    zlecenie obciążenia twojego konta i to zlecenie wykonał, nie wnikając w
    jego zasadność. Bo decyzja o zasadności należy do sklepu, a nie do banku.

    Złóż reklamację w banku, a bank sprawdzi dokładnie skąd się wzięło to
    obciążenie i jeśli faktycznie jest nieprawidłowe to zwróci pieniądze. I
    nie używaj w każdym zdaniu słów "złodziej" i "ukradł", tylko rzeczowo i
    chłodno opisz co się stało.

    Karol