eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.bankiOstrzeżenie - Inteligo okrada konta swoich klientówRe: Ostrzeżenie - Inteligo okrada konta swoich klientów
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!mat.uni.torun.pl!news.man.torun.pl!newsfeed.pionier.net
    .pl!news.gazeta.pl!not-for-mail
    From: zagloba <n...@p...ci>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: Ostrzeżenie - Inteligo okrada konta swoich klientów
    Date: Tue, 09 Jan 2007 15:26:59 +0100
    Organization: "Portal Gazeta.pl -> http://www.gazeta.pl"
    Lines: 18
    Message-ID: <eo08nj$jab$1@inews.gazeta.pl>
    References: <1...@v...googlegroups.com>
    NNTP-Posting-Host: staticline682.toya.net.pl
    Mime-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; charset=ISO-8859-2; format=flowed
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    X-Trace: inews.gazeta.pl 1168352819 19787 217.113.228.107 (9 Jan 2007 14:26:59 GMT)
    X-Complaints-To: u...@a...pl
    NNTP-Posting-Date: Tue, 9 Jan 2007 14:26:59 +0000 (UTC)
    X-User: zagloba_lodz
    In-Reply-To: <1...@v...googlegroups.com>
    User-Agent: Thunderbird 1.5.0.9 (Windows/20061207)
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.biznes.banki:404570
    [ ukryj nagłówki ]

    Mnie przydarzyła się identyczna sytuacja jeszcze przed nowym rokiem, ale
    w Lukasie. Robiłem zakupy na kwotę blisko 200 zł, po czym w dniu kiedy
    nastąpiło zaksięgowanie tej kwoty, bank założył blokadę na identyczną
    kwotę na moim koncie. Zadzwoniłem więc do Lukasa i sprawę wyjaśniłem,
    blokada jeszcze tego samego dnia została zdjęta.
    Przy okazji chciałem pochwalić konsultantkę z Lukasa - wszystko odbyło
    się bardzo sprawnie i profesjonalnie, abym w trakcie wyjaśniania sprawy
    nie wisiał na telefonie, pani zapisała sobie moją komórkę i faktycznie w
    przeciągu 3 minut oddzwoniła. Na prawdę byłem zbudowany, zwłaszcza po
    obsłudze klienta Inteligo, gdzie miałem wcześniej konto.

    A swoją droga takie przypadki podwójnego naliczania transakcji kartowych
    zachęcają do większej czujności. Od tej pory codziennie zaglądam na
    konto i kontroluję jego stan.

    Pozdro.

    Zagłoba

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1