eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.bankiOstrzeżenie - Inteligo okrada konta swoich klientówRe: Ostrzeżenie - Inteligo okrada konta swoich klientów
  • Data: 2007-01-10 12:44:33
    Temat: Re: Ostrzeżenie - Inteligo okrada konta swoich klientów
    Od: "info" <t...@k...pl> szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]


    Karol S napisał(a):
    > info wrote:

    > A ten ciągle swoje... Postanowiłeś sobie że bank to złodziej i ty wiesz
    > najlepiej i nikt nie ma racji tylko ty, nieomylny, i krzyczysz o tym
    > dookoła.

    Mam na to niepodważające dowody i argumenty.

    > Niedobry bank ukradł ci pieniądze i w dodatku bezczelnie
    > odnotował ten fakt w historii rachunku.

    Skoro ukradł z konta to musiał to na koncie odnotować, bo ineczej
    gdyby nie zaksięgowa i nie odnotował to nie byoby kradzieży:-).

    > Ukradli złodzieje, nie złożę
    > reklamacji bo przecież ukradli, na kradzież nie składa się reklamacji,
    > na złodziei jest policja a nie reklamacja. Zło-dzie-je! Zło-dzie-je!

    Oczywiście, a czy na kradzież składa się reklamacje ?

    > Nie chcesz przyjąć do wiadomości, że zaszła najnormalniejsza w świecie
    > pomyłka, że prawdopodobnie bank dostał ze sklepu (nieprawidłowe)
    > zlecenie obciążenia twojego konta i to zlecenie wykonał, nie wnikając w
    > jego zasadność. Bo decyzja o zasadności należy do sklepu, a nie do banku.

    Jeśli nawet tak było jak twierdzisz (w co bardzo wątpię) to
    obowiązkiem banku jest wnikliwe sprawdzanie zleceń obciążań kont
    swoich klientów, jeśli natomiast bank nie wnika w zasadność
    obciążeń kont swoich klientów to jest to karygodne zaniedbanie
    swoich obowiazków wobec klientów, bowiem bank świadomie naraża na
    miebezpieczeństwo utraty powierzonych mu pieniędzy. To tak jakbyś
    pozostawiony Ci pod opiekę dom zostawił otwarty bez żadnego
    zabezpieczenia przed złodziejami. A jeśli już zdarzył się taki
    incydent bo jakiś pracownik nie dopełnił swoich obowiązków to bank
    powinien zareagować błyskawicznie, a nie tak jak w przypadku Inteligo
    udawać że nic się nie stało.

    > Złóż reklamację w banku, a bank sprawdzi dokładnie skąd się wzięło to
    > obciążenie i jeśli faktycznie jest nieprawidłowe to zwróci pieniądze. I
    > nie używaj w każdym zdaniu słów "złodziej" i "ukradł", tylko rzeczowo i
    > chłodno opisz co się stało.

    Nie mam najmniejszego zamiaru brać udziału w machlojkach Inteligo i
    pomagać Inteligo w zatuszowaniu ich machlojek i zaniedbań swoich
    obowiązków wobec klientów.

    Pozdrawiam
    Adam

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1