eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.bankiOstrzeżenie - Inteligo okrada konta swoich klientówRe: Ostrzeżenie - Inteligo okrada konta swoich klientów
  • Data: 2007-01-10 17:26:03
    Temat: Re: Ostrzeżenie - Inteligo okrada konta swoich klientów
    Od: Jurek Zielinski <c...@t...debica.pl> szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]

    W artykule <m...@d...localdomain> Krzysztof Halasa napisal(a):

    > Jurek Zielinski <c...@t...debica.pl> writes:
    >
    >> Ja raz miałem taką sytuację. Kasjerka przejechała kartą, coś poprztykała,
    >> przejechała drugi raz coś poprztykała i dała mi do podpisania SLIP (jeden).
    >> Nie zwróciłem specjalnie uwagi bo czasami karta się nie chce przeczytać.
    >> Tyle że przyszły dwa obciążenia.
    >
    > To sie moze czasem zdazyc, np. papier moze sie zaciac itp. i/lub
    > kasjerka moze nie umiec obslugiwac terminala. Ale wtedy to sa dwie
    > oddzielne transakcje raz po razie. No i oczywiscie podwojne
    > blokady zdazaja sie.

    To przyszło jako dwie oddzielne transakcje

    >> Złozyłem reklamację i co ciekawe okazało
    >> się ze te transakcje już zwróciły czyjąś uwagę bo przy drugim znajdowała
    >> się adnotacja "prawdopodobnie duplikat transakcji nr..... - sprawdzić"
    >> Być może nawet bez mojej reklamacji wróciły by na konto.
    >
    > Ciekawe, to byl dopisek na kwicie z terminala?

    To był dopisek w elektronicznym systemie transakcyjnym - nie wiem czy
    pochodził od pracownika banku czy pracownika centrum autoryzacji.

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1