eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.bankiOstrzeżenie - Inteligo okrada konta swoich klientówRe: Ostrzeżenie - Inteligo okrada konta swoich klientów
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!mat.uni.torun.pl!news.man.torun.pl!newsfeed.pionier.net
    .pl!news.glorb.com!postnews.google.com!p59g2000hsd.googlegroups.com!not-for-mai
    l
    From: "info" <t...@k...pl>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: Ostrzeżenie - Inteligo okrada konta swoich klientów
    Date: 10 Jan 2007 09:43:04 -0800
    Organization: http://groups.google.com
    Lines: 79
    Message-ID: <1...@p...googlegroups.com>
    References: <1...@v...googlegroups.com>
    <envr97$5s1$1@news.task.gda.pl>
    <1...@m...googlegroups.com>
    <eo02ca$q87$7@node4.news.atman.pl>
    <1...@i...googlegroups.com>
    <eo2a8r$ius$1@node4.news.atman.pl>
    <1...@p...googlegroups.com>
    <eo2ovm$ius$6@node4.news.atman.pl>
    NNTP-Posting-Host: 82.177.227.7
    Mime-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; charset="iso-8859-2"
    Content-Transfer-Encoding: quoted-printable
    X-Trace: posting.google.com 1168450985 19803 127.0.0.1 (10 Jan 2007 17:43:05 GMT)
    X-Complaints-To: g...@g...com
    NNTP-Posting-Date: Wed, 10 Jan 2007 17:43:05 +0000 (UTC)
    In-Reply-To: <eo2ovm$ius$6@node4.news.atman.pl>
    User-Agent: G2/1.0
    X-HTTP-UserAgent: Mozilla/4.0 (compatible; MSIE 6.0; Windows 98; FDM; .NET CLR
    2.0.50727),gzip(gfe),gzip(gfe)
    Complaints-To: g...@g...com
    Injection-Info: p59g2000hsd.googlegroups.com; posting-host=82.177.227.7;
    posting-account=0fTqnAwAAACozvvOOgVtqxlh_C7dP8Z0
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.biznes.banki:404730
    [ ukryj nagłówki ]


    RobertS napisał(a):

    > bank nie ma obowiazku udzielic takiego wyjasnienia, wystarczy, ze
    > powiedza - popelnilismy błąd/zawiniła maszyna/czynnik ludzki i oddadza
    > sporna kwote...

    I tutaj się grubo mylisz, znam prawo bankowe i Inteligo podpisując ze
    mną umowę zobowiazało się do zapewnienia bezpieczeństwa moim
    pieniądzom. Zaksięgowanie dwa razy tej samej transakcji
    niezaprzeczalnie świadczy o tym że Inteligo nie zapewniło
    bezpieczestwa moim pieniądzom, a wiec nie wywiazało się z warunków
    zawartych w umowie. A każdy bank ma obowiązek dokłanie i
    merytorycznie wyjaśnić dlaczego nie wywiązuje się z warunków
    zawartych w umowie.

    > i bardzo dobrze, bo kradziez zglasza sie na policje

    Oczywiście masz rację, tak też zrobiłem.

    > i zostal ci nadany numer reklamacji, na ktory bedziesz sie w przyszlosci
    > powolywal
    > pytajac o to w jaki sposob zostala zalatwiona sprawa?
    > w kazdym banku jest okreslony tryb skladania i rozpatrywania reklamacji,
    > zaakceptowales go podpisujac umowe rachunku bankowego

    Żaden numer nie został mi nadany przynajmniej dotychczas nic mi o tym
    nie wiadomo, a poza tym to w stosunku do miewywiązywania się strony z
    warunków umowy nie jest przewidziana żadna reklamacja.

    > ok, miales do tego prawo tylko jaki obowiazek ma ww. nadzor, aby zająć
    > się ta sprawą? od tego jest wlasnie arbiter bankowy - ta instytucja
    > zajmuje sie takimi drobiazgami

    Chyba jednak zupemnie mnie nie rozumiesz, nie walczę o swoje
    pieniądze, to tylko 18 złotych i idiotyzmem byłoby rwać z tego
    powodu szaty, a w czym innym jak nie w odzyskaniu pieniędzy mógłby
    mi pomóc arbitet bankowy ?
    Do Nadzoru Bankowego NBP zgłosiłem to że Bank Inteligo nie zapewnia
    bezpieczeństwa pieniądzom na kontach swoich klientów przez co
    świadomie naraża ich na straty. Mam nadzieję że kontrolerzy z NBP
    sprawdzą w bilingach ilość podwójnych zaksięgowań tych samych
    transakcji i oceni bezpieczeństwo posiadaczy kont w Inteligo.
    Posłuży to poprawie bezpieczeństwa pieniędzy na kontach Inteligo, a
    bezpieczeństwo pieniędzy posiadaczy tont to wedle Ciebie drobiazg ?

    > zaden podmiot nie jest ponad prawem, ale wszystko mozna wyjasnic na
    > spokojnie, nazywanie zlodziejem to juz przesada...czy jak kasjerka w
    > sklepie zamiast dwoch policzy czy za trzy jogurty to rowniez robisz
    > afere, wyzywasz od zlodzieji, biegniesz do PIH-u i na policje?

    Mylić się jest rzeczą ludzką, lecz gdyby kasjerka w sklepie licząc
    mi 3 joguty zamiast 2 i od ręki nie naprawiła swojej pomyłki tylko
    kazała składać reklamację z 30 dniowym terminem jej rozpatrzenia to
    z pewnością zrobiłbym jej awanturę, poszedł do właścieciela
    sklepu, a skoro i to by nie pomogło to pewnie pwiadomiłbym i PIH.
    Gdyby Inteligo próbował uczciwie wyjaśnić zaistniałą sytuację a
    nie okazywał się arogancją to z pewnością nie byłoby tego całego
    zamieszania, ale taki już jestem że na arogancję odpowiadam
    arogancją a na chamstwo chanstwem.

    > nie strzelaj z armaty do wrobla

    Uważasz Inteligo za wróbla ?:-).

    > zasada jest prosta
    > zgodnie z PB to jest ich problem, gdyz kazdy ma obowiazek zapoznac sie z
    > przeslanym przez bank wyciagiem z rachunku bankowego
    > (zestawiem z karty platniczej) i o wszelkich nieprawidlowosciach
    > poinformowac bank w terminie 14 dni od daty jego otrzymania, jezeli ktos
    > nie zglasza zastrzezen tzn. ze akceptuje operacje, ktore widnieja na
    > wyciągu...

    Powiadomić, a nie składać jakieś reklamacje.

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1