eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.bankiOstrzeżenie - Inteligo okrada konta swoich klientówRe: Ostrzeżenie - Inteligo okrada konta swoich klientów
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!mat.uni.torun.pl!news.man.torun.pl!newsfeed.pionier.net
    .pl!newsfeed.gamma.ru!Gamma.RU!newsfeed.icl.net!newsfeed.fjserv.net!newsfeed.fr
    eenet.de!newspeer1.nwr.nac.net!border2.nntp.dca.giganews.com!border1.nntp.dca.g
    iganews.com!nntp.giganews.com!postnews.google.com!i39g2000hsf.googlegroups.com!
    not-for-mail
    From: "info" <t...@k...pl>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: Ostrzeżenie - Inteligo okrada konta swoich klientów
    Date: 10 Jan 2007 09:48:07 -0800
    Organization: http://groups.google.com
    Lines: 26
    Message-ID: <1...@i...googlegroups.com>
    References: <1...@v...googlegroups.com>
    <m...@d...localdomain>
    <1...@i...googlegroups.com>
    <m...@d...localdomain>
    NNTP-Posting-Host: 82.177.227.7
    Mime-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; charset="iso-8859-2"
    Content-Transfer-Encoding: quoted-printable
    X-Trace: posting.google.com 1168451288 5751 127.0.0.1 (10 Jan 2007 17:48:08 GMT)
    X-Complaints-To: g...@g...com
    NNTP-Posting-Date: Wed, 10 Jan 2007 17:48:08 +0000 (UTC)
    In-Reply-To: <m...@d...localdomain>
    User-Agent: G2/1.0
    X-HTTP-UserAgent: Mozilla/4.0 (compatible; MSIE 6.0; Windows 98; FDM; .NET CLR
    2.0.50727),gzip(gfe),gzip(gfe)
    Complaints-To: g...@g...com
    Injection-Info: i39g2000hsf.googlegroups.com; posting-host=82.177.227.7;
    posting-account=0fTqnAwAAACozvvOOgVtqxlh_C7dP8Z0
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.biznes.banki:404732
    [ ukryj nagłówki ]


    Krzysztof Halasa napisał(a):

    > I przy obu obciazeniach ta sama data transakcji (na wyciagu czy czyms
    > takim)? I jaki jest wynik reklamacji w banku - odrzucona?

    Tak, ta sama data 21 grudnia 2006 roku i ta sama kwota 18,09 złotych
    oraz ten sam market w którym płaciłem kartą. Jest to uwidocznione w
    "Historii rachunku" na internetowej stronie do której mam dostęp po
    zalogowaniu się, oczywiście zrobiłem kopie tego wszystkiego.
    Natomiast mnie najbardziej zależy na wyjaśnieniu tego wszystkiego jak
    do tego incydentu doszło, bo kwota to tylko 18 złotych. Dzwoniłem do
    konsultantów Inteligo jak równiez wysłałem z mojego konta po
    zal;gowaniu się pisemne powiadomienie o zaistniałym ibcydencie, ale
    konsultanci poza swoja arogancją i na pamięć wyuczonymi formułkami
    nic nie potrafią powiedzieć.

    > Nie pisales ze wyjasniales to w ksiegowosci marketu.

    Byłem w kantorze u kierownika, który wzywał pracowników z różnych
    pionów i ci wyjaśniali.

    Pozdrawiam
    Adam

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1