  • Data: 2009-08-15 13:21:53
    Temat: Re: Ostrzeżenie - karta HSBC IKEA - oszukańcze praktyki banku
    Od: witek <w...@g...pl.invalid> szukaj wiadomości tego autora

    KALMAR wrote:
    > Limit karty to umowa miedzy bankiem i mn?, ?e tyle wolno mi wykorzystaae.

    No. Do tego miejsca zrozumiałeś poprawnie.

    > Umowa wi??e obie strony. w umowie nie ma ani s?owa o tym, ?e bank dopuszcza
    > mo?liwo?ae przekroczenia nawet chwilowego.
    > W?a?nie sprawdzi?em, nie ma ani
    > s?owa o tym ani w umowie, ani w regulaminie, ani w tabeli op?at. A wiec nie
    > ma takiej mo?liwo?ci.

    E coś kiepsko czytasz. Podeśli ten regulamin to ci znajdę.

    > To nie jest sytuacja w której przekroczenie limitu nast?pi?o w ten sposób,
    > ?e wyda?em 2500 a bank doliczy? mi odsetki i op?aty. To jest sytuacja w
    > której limit sie konczy a karta dalej dzia?a. W umowie nie ma takiej
    > mo?liwo?ci wyszczególnionej.

    A dlaczego ma nie działać. Technicznie działa dalej. Od przestrzegania
    zapisów umowy i pilnowania limitów jesteś ty, a nie bank ze swoją
    infrastrukturą techniczną.

    > Proste. Nie znaczy to ?e nie chce im oddaae
    > pieniedzy. Tylko nie zamierzam im oddawaae naraz 450 z?otych. Wp?ata tych 220
    > z?otych winna - pokrywaj?c zad?u?enie ponadnormatywne byae jednocze?nie
    > wype?nieniem minimalnej wp?aty.

    A to zapewne juz znajdziesz w regulaminie, że spłata ma być to co
    przekroczyłeś plus spłata minimalna.

    > Z kilkoma bankami w s?dzie
    > wygra?em, ten bedzie nastepny. Da sie. I to bez pomocy adwokata.

    Zamiast mówić o dorosłych bankach sam powinieneś jeszcze trochę dorosnąć.