    From: b...@o...pl
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: Ostrzeżenie przed Citi-Goldem
    Date: Wed, 25 Aug 2010 15:05:36 +0200
    Sender: n...@n...onet.pl

    > ktokolwiek wie coś, co może przemawiać przeciwko
    > zawarciu umowy z wyżej wymienionym bankiem, niech
    > wypowie to teraz i uchroni nas przed kłopotami :)
    >
    > jednym słowem: proszę o wszelkie uwagi krytyczne,
    > bo jak rozumiem, zalety wypuktują mi pracownicy
    > banku (a tutaj chcę poznać drugą stronę medalu).

    na razie dowiedziałem się dwie ciekawostki:

    1) system liczenia darmowych wypłat na koncie oszczędnościowym,
    tj. 1 przelew wewnętrzny 1 zewnętrzny 1 wypłata w kasie, ALE...

    ciekawostka polega na tym, że jeżeli masz rachunki
    oszczędnościowe w PLN,EUR,GBP,USD,CHF, traktowane są
    one jako JEDNO "konto" z kilkoma "rachunkami" i np.
    wykonanie przelewu zewnętrznego GBP pozbawia Cię możliwości
    dokonania w tym samym miesiącu możliwości wykonania
    bezprowizyjnego przelewu zewnętrznego PLN...

    2) ciekaw jestem także tej faktycznej lub tylko deklarowanej
    bezprowizyjności przelewów walutowych, bo znajomy citigoldowiec
    twierdzi że mu pobrano prowizję tłumacząc "to nie my to jacyś
    bliżej nieokreśleni ONI" :( ale szczegółów nie znam