eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.bankiOświadczenie Wiceprezes Rady Ministrów, Minister Finansów Zyty GilowskiejRe: Oświadczenie Wiceprezes Rady Ministrów, Minister Finansów Zyty Gilowskiej
  • Data: 2006-03-13 20:10:50
    Temat: Re: Oświadczenie Wiceprezes Rady Ministrów, Minister Finansów Zyty Gilowskiej
    Od: "A" <p...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Czy Ty w ogóle wiesz co to jest skarb państwa? Czy wiesz, kto
    > reprezentuje skarb państwa? Czy wiesz, co to jest KNB i jakie miejsce
    > zajmuje w strukturze władz państwowych?

    > Na wszystkie te pytania odpowiedź brzmi - nie. Nie masz pojęcia.

    > za 4 lata znowu zapewne pójdziesz głosować.

    Argumentum ad ignorantiam i onus probandi

    Pół godziny serfowania w necie i Twoją wiedze połykam w godzinę ( kończyłem
    też podyplomowe na AE w Poznaniu ) - musiałbym sobie co nie co przypomnieć.
    Więc nie bądź chojrak magister bo Tu nie chodzi o to czy Balcerowicz miał
    rację bo on ją ma zawsze więc szkoda czasu wgryzać się w paragrafy bo trud to
    daremny i zbyteczny. To moj ostatni post w tej materi. Będę czekał a post
    kiedyś wydobę z niebytu aby dowieść czy Ty masz racje magister ( kierując
    się mętnymi paragrafami ) czy Ja kierując sie zdrowym rozsądkiem ?? . A to że
    mam jasny i zdrowy osąd rzeczy jestem tego pewien.

    A.

    PS. Szef pyta prawnika
    - Ile jest 2+2 = ????
    Prawnik schyla się i szepsze do ucha szefa
    - Szefie ! A ile ma być ??