  • Data: 2004-06-13 15:12:15
    Temat: Re: Otrzymanie KK
    Od: Sebol <"lobo_(usun_to)"@autograf.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Dnia Sun, 13 Jun 2004 16:22:10 +0200, yayco naskrobał(a):

    > Nie jestem pewiem. Być może tak jest z visą albo z małymi wymaganiami.
    > Ja chciałem mastera (z misiem, wiadomo) i limit chciałem mieć sympatyczny.
    > Zostalem wstępnie poddany przesłuchaniu, podczas którego wypytano mnie gdzie
    > mieszkam, czym jeżdżę ja, a czy moja żona i ile wydaję na jedzenie oraz
    > ubrania, oraz ile zarabiam i inne takie. Wyszło im, że mogę liczyć na limit
    > atrakcyjny(25 k) i wtedy zaczęlo się z dokumentami. Chcieli ode mnie historii
    > rachunku, wykazu dochodów na swoich zabawnych drukach (jak ściągniecie je
> [...]

    zamieniałem na Vise Nowa (czy jakoś tak) i dałem wyciągi i wypełniłem
    standardową ankietę/umowę (jak wszystkie niezgodną z KC). Po czym po jakimś
    czasie przyszła kurierem karta. Z tym że od raza zaznacze ze limit wynosił
    2800 i nie sądzę zeby na tej karcie mógł być 10x wiekszy. Wiec pewnie przy
    niższych kwotach działa bez zbędnych papierków a przy kwotach rzędu 20k+ to
    raczej trzeba by jakieś goldy z pełną procedurą. :>

    --
    United Devices Cancer Research Project
    www.grid.org