    From: "TomekD" <t...@p...onet.pl>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: Otwarte Konto Oszczędnościowe w ING - opinie?
    Date: Fri, 10 Sep 2004 18:13:02 +0200
    Sender: t...@p...onet.pl@pa71.kozieglowy.sdi.tpnet.pl

    Użytkownik "blad" <blad201@_W_Y_T_N_I_J_o2.pl> napisał w wiadomości
    news:chshlt$lhc$1@atlantis.news.tpi.pl...

    > nie taki znowu unikat, są jeszcze podobne. Te które znam to:
    > - eMax w mBanku,
    > - "skarbonka" w eIntegrum BGŻ
    > - "konto lokacyjne" w Raiffeisen Bank
    > - handlobank miał tez cos takiego ale nie pamiętam już nazwy

    Masz rację.
    Jednak uwzględniając oprocentowanie / zobowiązania to chyba jednak w tej
    chwili unikatowa / najlepsza tego typu oferta na rynku.
    Dywersyfikując lokaty warto mieć OKO na oku :-)

    Nie znam wszystkich o których piszesz ale:
    - eMax w mBanku ma na dziś oprocentowanie o prawie 1% niższe (moja dolna
    granica fascynacji różnic % kiedy zadaję sobie trud przeliczenia ile to zł
    odsetek od lokaty co pomaga myśleć już bez emocji)...
    - "konto lokacyjne" w Raiffeisen Bank nie od 1 zł, odsetki niższe -
    kapitalizowane co kwartał i obliczane w sposób którego nie miałem siły
    przeliczyć

    TomekD