  • Data: 2004-09-13 18:52:29
    Temat: Re: Otwarte Konto Oszczędnościowe w ING - opinie?
    Od: "TomekD" <t...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "blad" <blad201@_W_Y_T_N_I_J_o2.pl> napisał w wiadomości
    news:ci46n0$mna$1@atlantis.news.tpi.pl...

    > sprawdzilem - taryfa 0 w TOiP jest, nie ma wsrod ROR-ow wymienionych w
    ofercie
    > banku, czyli na rozwijalnej liscie produktow np na stronie
    > http://www2.ing.pl/u235/navi/111593/

    No to uzupełnię że w tej chwili (nie wiem od kiedy) nie można już założyć
    ROR w 'Taryfie 0'. Jak ktoś już ma to ma i dlatego jest w TOiP.
    Interesowałem się tym kilka dni temu, kiedy okazło się (ku mojemu
    zdziwieniu) że mając jedynie OKO i ING BankOnLine nie można tam podczepić
    obsługi FI ING, trzeba mieć ROR.
    Przy okazji, czy Kolega *** blad *** mógłby mnie wyprowadzić z *** błędu
    *** :-) że w 'Taryfa 0' w ING BankOnLine jest obsługa FI ING (czyli
    Inwestycje a nie Oszczędności w górnym menu po Rachunki ?
    Pytam z czystej ludzkiej ciekawości...

    TomekD