  • Data: 2005-04-21 07:24:53
    Temat: Re: Otwieranie konta w niemieckim banku
    Od: "RAF" <m...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    ZASTANAWIAM SIĘ DLACZEGO OSOBY,KTÓRE BREDZĄ I NIE MAJA NIC SENSOWNEGO DO
    POWIEDZENIA UDZIELAJĄ SIĘ TAK AKTYWNIE NA KAZDYM FORUM?
    WRACAJĄC DO TEMATU KONTO INTERNETOWE W DBank KOSZTUJE MIESIĘCZNIE 4EURO,JEŻELI
    JESTEŚ STUDENTEM TO FREE.DO OTWARCIA KONTA POTRZEBUJESZ PASZPORTU I W WIĘKSZOŚCI
    PLACÓWEK MELDUNKU.JA SAM SPORO SIĘ NASZUKAŁEM-NIE MIAŁEM MELDUNKU- ALE W KOŃCU W
    DZIEWIĄTEJ PLACÓWCE SIĘ UDAŁO.
    POWODZENIA
    RAF