  • Data: 2004-06-01 20:35:05
    Temat: Re: P******** inteligo:/
    Od: "Łukasz C." <m...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Jednak nie umiesz czytac...

    Nie wysuwaj takich oskarzen, bo sie tylko blaznisz. Prosze bardzo, oto list:

    <cytat>
    Drogi Kliencie,

    Uprzejmie przypominamy, iż w dniu 1 czerwca (wtorek) nastąpi połączenie ofert
    e-PKO i Inteligo.

    W związku z tym w dniu 31 maja (poniedziałek) od godz. 12.00 zostanie wyłączony
    dostęp do serwisu transkacyjnego
    e-PKO (karty PKO Ekspres Visa Electron oraz karta wirtualna będą funkcjonowały
    jeszcze do północy).

    Od 1 czerwca Twój rachunek e-Superkonto będzie funkcjonował już w ramach i na
    zasadach konta Inteligo.

    Rachunek zostanie udostępniony 1 czerwca. Od tego momentu będziesz miał
    możliwość wykonywania operacji na swoim
    rachunku.

    Historia operacji dokonywanych na rachunku e-Superkonto obejmująca wszystkie
    transakcje zostanie udostępniona w
    ciągu najbliższych dni.

    Aby od dnia połączenia ofert uzyskać dostęp do środków zgromadzonych na Twoim
    koncie oraz możliwość realizacji
    transakcji, powinieneś zalogować się do serwisu http://www.inteligo.pl/,
    aktywować dostęp do serwisów telefonicznego
    i WAP oraz kartę Inteligo Visa Electron.

    Informację o tym jak aktywować dostęp do serwisów oraz kartę Inteligo Visa
    Electron znajdziesz w specjalnym serwisie
    internetowym
    www.inteligo.pl/epko.

    Życzymy przyjemnego korzystania z konta Inteligo.

    Serdecznie pozdrawiamy,

    Oddział Internetowy PKO BP
    Centrum Obsługi Inteligo PKO BP

    </cytat>

    Czy mozesz mi wskazac miejsce w tym liscie, gdzie pisza o 10 rano?
    Moglbym byc w tym momencie chamski i powiedziec, ze to Ty nie umiesz czytac, ale
    tego nie powiem, bo byc moze PKO wysylalo dwie rozne wersje listu (tylko niech
    ktos mi powie wedle jakiego klucza!).

    > Tez jestem ePKOwcem i dostalem maila z informacja o zablokowaniu ePKO w
    > poludnie 31.05 oraz o uruchomieniu Inteligo 01.06 OKOLO 10ej. Faktycznie
    > zaczelo dzialac po 12ej.

    I Ty to nazywasz dzialaniem? Jedna z podstawowych funkcji - karty platnicze nie
    dziala dalej.