  • Data: 2009-11-06 09:57:45
    Temat: Re: PGE a lewarowcy
    Od: "Arku" <a...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "george" <g...@v...pl> napisał w wiadomości
    news:hd0qdb$g1p$1@atlantis.news.neostrada.pl...

    > "Arku" <a...@o...pl> wrote in message

    > a kto tu biadoli, stwierdzam tylko że "nie jest wcale różowo" przy 1:10 i
    > 96,5% redukcji..
    > BOS dawał 0.25% bez odsetek ? (te 0.25 to całkowity koszt kapitału?)
    >
    > george

    o tym biadoleniu nie było bezpośrednio do Ciebie, ale wszędzie w necie
    przewijają się komentarze jak to kewarowcy umoczą na kredycie, co jest
    bzdurą. Spotkałem nawet ostatnio opinie że kurs będzie mocno zdołowany przez
    lewarowców na pierwszej sesji, bo rzucą się do sprzedawania akcji żeby
    pospłacać kredyty :-)

    co do BOŚ to miał w ofercie naliczanie odsetek od dnia przydziału czyli w
    praktyce odsetek nie było. przy kwocie > 1 mln całkowity koszt wynosił 0,25%

    Arku