  • Data: 2009-05-23 15:49:44
    Temat: Re: PKO BP - Balance Transfeer - przeniesienie KK
    Od: Radzik <r...@r...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Mithos pisze:
    > Przenoszenie KK, w skrócie :
    > - dostajemy 120% limitu przenoszonej karty,
    > - przeniesione zadłużenie przez pierwszych 9 miesięcy oprocentowane jest
    > na 6%,
    > - z www. wynika, że formalności są mocno ograniczone.
    Ja niedawno przenosiłem kartę z WBK (nie było sensu tam zostawać po
    nałożeniu 1% prowizji za przelewy z rachunku karty) do Polbanku (1%
    cashback). Złożyłem wniosek o przeniesienie, po dwóch dniach była
    decyzja i kartę z PIN-em odebrałem w placówce.

    Przeniesienie zadłużenia (balance transfer) - rozłożenie na 10 rat bez
    oprocentowania, tylko prowizja 5%. Bez zaświadczeń, na podstawie
    ostatniego wyciągu. Chyba jednak taniej wychodzi...