  • Data: 2016-04-02 16:24:16
    Temat: Re: PKO BP IKO - mistrzowie procesu
    Od: Michał Jankowski <m...@f...edu.pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2016-04-02 o 15:20, Michal 'Amra' Macierzynski pisze:

    > Ja mam przed soba swojego androida z IKO, z wyslanymi SMSami na
    > numer 666456456.

    Potwierdzam, że po przeprowadzonej aktywacji aplikacji na telefonie NIE
    MA najmniejszego śladu po rzekomo wysłanym sms.

    Różna rzeczy ta aplikacja robi, ale sms nie wysyła.

    A wiem, bo niedawno po aktualizacji aplikacji każde uruchomienie
    kończyło się komunikatem 'to pole nie może być puste' i musiałem
    skasować i zacząć od nowa.

    Aktywacja jest nieprawdopodobnie upierdliwa.

    1. Zalogować w aplikacji na telefoniku.
    2. Podać kod ze zdrapki.
    3. Nadać pin.
    4. Zgodzić się na rzekomy sms.
    5. Zalogować w przeglądarce.
    6. Przepisać kod z przeglądarki do aplikacji.
    7. Podać kod ze zdrapki w przeglądarce.
    8. Chyba już.

    Aż się bałem trochę, że ktoś ode mnie wyłudza kody ze zdrapek...

    MJ

    PS. Może to zależy od tego, czy się używa w przeglądarce zdrapek czy smsów.