eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.bankiPKO BP IKO - mistrzowie procesuRe: PKO BP IKO - mistrzowie procesu
  • X-Received: by 10.182.246.231 with SMTP id xz7mr305393obc.5.1459706351590; Sun, 03
    Apr 2016 10:59:11 -0700 (PDT)
    X-Received: by 10.182.246.231 with SMTP id xz7mr305393obc.5.1459706351590; Sun, 03
    Apr 2016 10:59:11 -0700 (PDT)
    Path: news-archive.icm.edu.pl!agh.edu.pl!news.agh.edu.pl!newsfeed2.atman.pl!newsfeed.
    atman.pl!news.nask.pl!news.nask.org.pl!newsfeed.pionier.net.pl!feeder.erje.net!
    2.us.feeder.erje.net!news.glorb.com!gy3no5434igb.0!news-out.google.com!u9ni349i
    gk.0!nntp.google.com!nt3no7349189igb.0!postnews.google.com!glegroupsg2000goo.go
    oglegroups.com!not-for-mail
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Date: Sun, 3 Apr 2016 10:59:11 -0700 (PDT)
    In-Reply-To: <ndr7cu$dk0$1@news.agh.edu.pl>
    Complaints-To: g...@g...com
    Injection-Info: glegroupsg2000goo.googlegroups.com; posting-host=79.185.163.181;
    posting-account=jIpx_woAAACnR3f-oMhsD0lahM22Ioqh
    NNTP-Posting-Host: 79.185.163.181
    References: <ndhld6$16ur$1@gioia.aioe.org>
    <9...@g...com>
    <ndmmto$rq9$1@gioia.aioe.org>
    <7...@g...com>
    <ndokmo$q5$1@news.agh.edu.pl>
    <0...@g...com>
    <ndr7cu$dk0$1@news.agh.edu.pl>
    User-Agent: G2/1.0
    MIME-Version: 1.0
    Message-ID: <4...@g...com>
    Subject: Re: PKO BP IKO - mistrzowie procesu
    From: "Michal 'Amra' Macierzynski" <m...@g...com>
    Injection-Date: Sun, 03 Apr 2016 17:59:11 +0000
    Content-Type: text/plain; charset=ISO-8859-2
    Content-Transfer-Encoding: quoted-printable
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.biznes.banki:621817
    [ ukryj nagłówki ]

    W dniu niedziela, 3 kwietnia 2016 15:55:44 UTC+2 użytkownik Michał Jankowski napisał:
    > Nie rozumiem. Nie wiesz, jak wygląda procedura aktywacji aplikacji? O tu
    > jest napisane:
    > http://iko.pkobp.pl/aktywacja/
    > 1. Zalogować numerem konta i hasłem (jak do przeglądarki).
    > 2. Nadać pin.
    > 3. Zalogować pinem i wysłać sms (znaczy, pozwolić aplikacji zrobić coś,
    > co aplikacja nazywa 'wysłanie sms')...
    > Etc.

    Wiem jak wygląda - dlatego odnosze sie do punktu nr 2 z poprzedniego postu -
    nadawania kodu ze zdrapki. Nie pisze, ze to nie jest mozliwe - bo taka opcja jest
    mozliwa do wlaczenia po stronie banku - i tutaj pytanie - czy ktos piszac to pomylil
    sie, czy przy wdrozeniu nowej wersji appki wymusza ona podanie takiego hasla...

    > 1. Zalogować w aplikacji na telefoniku.
    > 2. Podać kod ze zdrapki.
    > 3. Nadać pin.


    > > znacznie szybszym sposobem aktywacji jest IVR - dzwoni srednio w
    > > ciagu 20-30 sekund i przepisujesz 4 cyfry.
    >
    > Powiedzmy na potrzeby tej dyskusji, że jestem głuchy. I nie rozumiem,
    > dlaczego można te 4 cyfry podać głosem, a nie mogą przyjść sms-em.

    Jesli jestes gluchy - to nie kojrzystasz z appi glosowo - i zrobisz to w iPKO lub w
    oddziale.
    SMS weryfikujacy numer jest wymagany tak czy inaczej.

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1