eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.bankiPKO BP Visa Classic charge - reklamacjaRe: PKO BP Visa Classic charge - reklamacja
  • Data: 2006-12-14 21:01:57
    Temat: Re: PKO BP Visa Classic charge - reklamacja
    Od: "Mario" <k...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]


    kjvirtual napisał(a):
    > > Na wyciągu karty kredytowej na pewno znajduje się taka inforamcja.
    > > Ewentualnie na adres, z którego wyciąg został do Ciebie wysłany.
    > >
    > > MARIO
    > >
    >
    > to nei karta kredytowa, a obciazeniowa. nie ma adresu. dzwonic nie dzwonie, bo u
    > mnie roznica czasowa i tam juz spia jak ja nie spie.

    Nie ma różnicy czy kredytowa czy obciążeniowa.

    Moim zdaniem - na zdrowy rozsądek - jeśli na wyciągu nie jest
    napisane gdzie należy wysyłać reklamacje to możesz wysłać na
    adres oddziału, który prowadzi Twój rachunek. Pamiętaj, że masz 14
    dni od daty doręczenia wyciągu na złożenie reklamacji. Po tym
    terminie Twoje roszczenia wogóle nie będą rozpatrywane. Liczy się
    data stempla pocztowego, ale lepiej nie zwlekać.

    MARIO

    P.S.: Jak to "nie ma adresu"? To skąd został wysłany wyciąg?

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1