eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.banki[PKO BP] Zamkneli konto za brak maseczkiRe: [PKO BP] Zamkneli konto za brak maseczki
  • X-Received: by 2002:a25:dc50:: with SMTP id y77mr23471765ybe.405.1626582333073; Sat,
    17 Jul 2021 21:25:33 -0700 (PDT)
    X-Received: by 2002:a25:dc50:: with SMTP id y77mr23471765ybe.405.1626582333073; Sat,
    17 Jul 2021 21:25:33 -0700 (PDT)
    Path: news-archive.icm.edu.pl!news.icm.edu.pl!newsfeed.pionier.net.pl!3.eu.feeder.erj
    e.net!feeder.erje.net!border1.nntp.ams1.giganews.com!nntp.giganews.com!feeder1.
    cambriumusenet.nl!feed.tweak.nl!209.85.160.216.MISMATCH!news-out.google.com!nnt
    p.google.com!postnews.google.com!google-groups.googlegroups.com!not-for-mail
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Date: Sat, 17 Jul 2021 21:25:32 -0700 (PDT)
    In-Reply-To: <60f35743$0$544$65785112@news.neostrada.pl>
    Injection-Info: google-groups.googlegroups.com; posting-host=24.77.110.106;
    posting-account=jnRHMAoAAACB5EawItMhNTZMy_yOF2XE
    NNTP-Posting-Host: 24.77.110.106
    References: <a...@g...com>
    <60f2ac8e$0$516$65785112@news.neostrada.pl>
    <60f344da$0$522$65785112@news.neostrada.pl>
    <60f35743$0$544$65785112@news.neostrada.pl>
    User-Agent: G2/1.0
    MIME-Version: 1.0
    Message-ID: <9...@g...com>
    Subject: Re: [PKO BP] Zamkneli konto za brak maseczki
    From: ptoki <s...@g...com>
    Injection-Date: Sun, 18 Jul 2021 04:25:33 +0000
    Content-Type: text/plain; charset="UTF-8"
    Content-Transfer-Encoding: quoted-printable
    Lines: 57
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.biznes.banki:657770
    [ ukryj nagłówki ]

    sobota, 17 lipca 2021 o 17:18:46 UTC-5 Robert Tomasik napisał(a):
    > W dniu 17.07.2021 o 23:00, Michal Jankowski pisze:
    > > Tak trudno jest przeczytać artykuł, który komentujesz?
    > Samo przeczytanie nie wystarcza. Trzeba jeszcze zrozumieć.
    > > Pani Agata postanowiła porozmawiać z pracownikiem infolinii banku.
    > > Przyznano, że klientce wypowiedziano umowy właśnie przez brak maseczki.
    > Weź pomyśl. Infolinia łączy z jakimś Call Center. Tam siedzi jakiś
    > przypadkowy student i udziela odpowiedzi, które mu system wyświetla. I

    To przestawiciel banku. Jak bank se takiego wybral i przeszkolil to jego problem. Jak
    nie przeszkolil to tym bardziej jego problem.
    Jesli ten student po podaniu danych ma dostep do mojego rachunku to jest jebanym
    przedstawicielem jebanego banku. I w sumie tyle.
    Sadzilem ze tu na grupie az tak daleko w krzaki umysly nie odlatuja.

    > teraz kobieta dostała oficjalne pismo z banku, ze jej rachunek zamknęli
    > z powodu jakiś matactw, a ten student wie lepiej, że to za brak
    > maseczki. Wierzysz w to?
    >

    Taaaa. Heroine tym rachunkiem finansowala. I rakiety transkontynentalne do koeri
    kupowala.

    > Ja nie mam zielonego pojęcia, za co tej kobiecie zamknęli rachunek. Nie

    Takbys przeczytal artykul i nie udawal idioty to bys wiedzial ze bank przyznal ze za
    brak maseczki. A pismo wyslali takie z dupy.

    > wykluczam, że może faktycznie za brak maseczki. Sądzę, że bardziej za
    > to, że problemowa była. Nie wiem, czy faktycznie na tych rachunkach były
    > jakieś podejrzane transakcje, choć zakładam, że coś tam musiało być -

    Jakby byly to by w pismie byl wymieniony paragraf. Ale bank nie wymienil bo wiedzial
    ze to bylo by za grube matactwo.

    > nad bankami jest nadzór bankowy, rzecznicy, a i do sądu ich mogą pozwać.
    > Nawet jeśli faktycznie szukali pretekstu, to coś tam mają. Ale, tak, czy
    > siak za absolutnie wykluczone uważam, by pracownik Call Center - i to
    > przypadkowy, bo przecież system przypadkowo przydziela - wiedział, że
    > kobiecie rachunek zamknęli za brak maseczki.
    >

    Mnie tam rybka kto ci i jak zrobil. Poczekamy na pozew i jakis wyrok. Oby sie babce
    chcialo.

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1