  • Data: 2003-10-03 09:05:15
    Temat: Re: PKO BP - promocja ??
    Od: "Rafal" <t...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Wojciech Nawara" <n...@o...pl> napisał w wiadomości
    news:bljd1a$4d6$1@news.onet.pl...
    > Użytkownik "Rafal" <t...@i...pl> napisał w wiadomości

    > s...@p...pl - to będzie dobre wyjście.
    >

    > PS dlaczego ktoś MUSIAŁ tak nazwać ten adres? Mnie się on kojarzy bardzo
    > negatywnie, a korzystam z niego dość często. Nie do _skarg_ a do
    wyjasnienia
    > wątpliwości, sugestii czy jakichś uwag. I zawsze dostaję rzeczową
    odpowiedź,
    > reakcja jest bardzo dobra. Tylko 'skargi' można zmienić na uwagi@ czy coś
    > tym stylu. Chyba napiszę z tym na skargi@ :)

    chodzi o to ze dzwonilem do infolini i pani po kilku minutach i telefonie do
    oddzialu banku poinformowala mnie ze
    promocyjny upust % prowizji (0% dla kred. > 100tys i 0.75% dla kred. <
    100tys.) nie jest objety regulaminem (to zuwazylem sam szukajac zapisow w
    regulaminie) , a osobnymi komunikatami banku czy jakos tak ...

    wiec zapytalem czy w takim razie jest elementem promocji, czy nie ??