eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.bankiPKO BP- wplata na Inteligo (dane odbiorcy)Re: PKO BP- wplata na Inteligo (dane odbiorcy)
  • Data: 2003-01-27 16:44:52
    Temat: Re: PKO BP- wplata na Inteligo (dane odbiorcy)
    Od: "Robert" <s...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]

    news:1cdc.00000725.3e355d78@newsgate.onet.pl, Użytkownik
    <l...@p...onet.pl>:

    > Gdy wplacalem na swoje konto w BPH to w tym banku wymagane jest
    > podanie danych odbiorcy.

    A był to numer nowy 26-cyfrowy, czy stary?

    > Tak wiec w razie pomylki "pani z okienka" i
    > wpisania blednego numeru, mozna ustalic ze blad rzeczywiscie mial
    > miejsce bo nr rachunku nie zgadza sie z nazwikiem odbiorcy.
    > W PKO nie ma takiej mozliwosci. W razie gdyby przekrecono numer konta
    > to pieniadze poplyna do kogo innego i jak ja wtedy udowodnie ze to
    > pracownik banku sie pomylil a nie ja podalem inny numer? taka
    > sytuacja jest przeciez mozliwa.

    Pocieszę Cię: Inteligo ma nowe numery 26-cyfrowe z 2 cyframi kontrolnymi,
    dzięki którym z dużym prawdopodobieństwem prosta pomyłka przy wpisywaniu
    skutkuje całkowicie nieprawidłowym numerem, zatem już przy zlecaniu przelewu
    taka przypadkowa pomyłka zostanie wykryta.

    --
    Robert
    To reply by email, use ->mkarta<- in place of ->spamtrap<-
    Emaile adresuj do ->mkarta<- zamiast do ->spamtrap<-

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1