  • Data: 2003-10-12 22:30:25
    Temat: Re: POMOCY weksel na 100000
    Od: Piotr <p...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Dnia 12 Oct 2003 13:36:17 +0200, "Liwiusz" <l...@p...onet.pl>
    napisał(a):

    > Trzeba wnieść sprawę do sądu z żadaniem umorzenia weksla.
    >
    >Jeśli weksel nie miał oznaczonej daty płatności, a z umowy wekslowej nie
    >wynikało jednoznacznie, że ma to być weksel płatny 'za okazaniem' to taki
    >weksel nie przedawni się nigdy (A dokładniej prtzedawni się trzy lata po dacie
    >płatności, która może być wpisana dowolnie daleka).

    Ponieważ to moja Pani prowadzi "papierologię" wziąłem od niej
    wszystkie kwity. Otóż na druku umowy o abonament są dwie ramki:

    1. Deklaracja wekslowa do weksla in blanco, podpisana w dniu
    24.12.1998, mająca takie punkty
    - wystawca weksla zobowiązał się do wystawienia weksla własnego na
    zlecenie in blanco na rzecz PKT Sp. z o.o. oraz deklaracji wekslowej
    na zabezpieczenie ewentualnych roszczeń wynikających z umowy
    - w razie opóźnienia z jakimkolwiek świadczeniem do którego abonent
    zobowiązany jest umową operatir ma prawo wpisać datę wystawienia
    weksla oraz datę zapłaty weksla i przystąpić do jego realizacji
    - płatność weksla nastąpi na rzecz operatora zgodnie z przekazaną
    przez nią na piśmie instrukcją płatniczą
    - weksel będzie opatrzony klauzulą "bez protestu"
    - w wypadku gdyby weksel nie został zrealizowany zostanie komisyjnie
    zniszczony w siedzibie operatora

    2. ...................., dnia .......... 19.... na 350,00 zł zapłacę
    bez protestu za ten sola weksel dnia ................. na zlecenie PKT
    Sp. z o.o. sumę <tu jest słownie>
    Płatny w Warszawie, ul. Kawalerii 5

    I to wszystko co mam.
    PS. Dekoder oddałem