    From: "axel" <a...@b...pl>
    Newsgroups: pl.biznes.wgpw
    Subject: Re: POPIERAM PAWLAKA ! a ja nie popieram tego buraka ....
    Date: Fri, 20 Feb 2009 23:20:35 +0100

    Użytkownik "yaca" <l...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
    news:gnn79k$45i$1@news.onet.pl...
    >A czy gdyby te firmy wyszly na + to podzieliłyby się z całą resztą
    >szaraczków???

    Nie ! Bo od samego początku, te firmy NIE MIAŁY ŻADNEJ SZANSY na to by
    wyszły na + , ponieważ tak były skonstruowane te opcje; złoty stał NISKO a
    Londyn zaplanował i wykonał parszywy, czyli niczym nieuzasadniony atak na
    złotego i go wywindował do prawie 5 PLN/EUR a opcje CALL miały np. cenę
    wykonania 3,45 PLN/EUR ! Od razu po podpisaniu tych parszywych opcji, firmy
    te były żywymi trupami, tylko o tym nie wiedziały ! Te toksyczne opcje były
    ZEROKOSZTOWE, rozdawane przez oszustów bankowych za darmo, czyli nawet BEZ
    PREMII ! ....stąd też były rozdawane hurtem, całymi tonami, wywrotkami...a
    producent kiszki czy pasztetowej brał bo za darmo, ale też brał dlatego że
    miał PEŁNE ZAUFANIE do banku !....a jak miał nie mieć, jeśli całe nasze
    życie, w tym biznes, jest oparty NA ZAUFANIU !!! Inaczej się NIE DA !

    Nie podpisywał tego pan Mieciu od łopaty tylko ludzie którzy
    > na swoich usługach mają prawników i innych nieźle zarabiających
    > "expertów".

    Właśnie dlatego wtopili bo NIE MAJĄ odpowiednich fachowców ( o dobrych
    fachowców w tej dziedzinie niestety jest trudno ); podpisał właśnie pan
    Mieciu znający się dobrze na produkcji pasztetowej iiii....mający PEŁNE
    ZAUFANIE do banku !

    > Wtopili i dalej swoje biorą a to co wtopili mamy wyrównać my. Paranoja.

    Właśnie problem w tym że NIKT IM TEGO NIE WYRÓWNA....a to grozi katastrofą
    na przeolbrzymią skalę....i nie byłbym - na Twoim miejscu - takim zadufanym
    w sobie, bo nie wiadomo czy ta katastrofa rykoszetem nie trafi i
    Ciebie...czego oczywiście nie życzę.

    Ponieważ ten stan krytyczny jest wynikiem WIELKIEJ PRZESTĘPCZEJ MACHLOI
    .....JEDYNYM realnym i bezszkodowym - dla obu stron i naszego państwa -
    rozwiązaniem jest ANULOWANIE tych PODSTĘPNIE-OSZUKAŃCZYCH, ASYMETRYCZNYCH,
    ŚMIERTELNYCH umów opcyjnych.

    axel