eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.bankiPROTEST - biało-czwerwona SZACHOWNICA - dumny symbol polskiego lotnictwaRe: PROTEST - biało-czwerwona SZACHOWNICA - dumny symbol polskiego lotnictwa
  • Data: 2010-05-29 23:42:29
    Temat: Re: PROTEST - biało-czwerwona SZACHOWNICA - dumny symbol polskiego lotnictwa
    Od: Krzysztof Halasa <k...@p...waw.pl> szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]

    "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console> writes:

    > Samolot miał nikłe szansę na lądowanie w takich okolicznościach.

    Nie siej dezinformacji. Tak jak juz pisalem, akurat taki sposob
    ladowania dawal duza szanse powodzenia, przypuszczalnie > 50%.
    Zupelnie inna sprawa jest to, ze normalnie pilot nie zaryzykowalby
    swiadomie takiego ladowania (z np. 50% prawdopodobienstwem katastrofy),
    ale nie mozna pisac, ze szansa na powodzenie byla "nikla".

    A dodatkowo popelnili blad, zeszli ponizej wysokosci pasa - podobna
    sprawa zreszta jak w przypadku CASY.

    Jedynym rozsądnym i legalnym wyjsciem bylo ladowanie na zapasowym
    lotnisku, albo w ogole powrot do kraju.

    > Załoga mogła być dobra,

    Obawiam sie ze niestety przy tej ilosci wylatanych godzin (jako pilot)
    zaloga mogla nie miec potrzebnego doswiadczenia. Ciekawe takze wedlug
    jakich kryteriow dobierani byli piloci, i czego od nich oczekiwano.

    > Zwykle samoloty mają silniki nie
    > w (przepraszam) dupie, ale w skrzydłach -- ten, jak na ruskiego
    > przystało, miał inaczej. :) Sławne (dzięki lądowaniom okołopasowym)
    > IŁy 62 czy inne Tu też mają silniki w ogonie, nie w skrzydłach.

    Bez wiekszego znaczenia w tym przypadku, BTW porownaj sobie np. Boeinga
    727. Przyjrzyj sie takze np. mysliwcom, ciekawe gdzie te maja silniki.
    --
    Krzysztof Halasa

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1