  • Data: 2005-03-06 07:31:54
    Temat: Re: PSEDUOStanowisko mBanku
    Od: "klon" <k...@h...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Moim zdaniem te dyskusje o podwyższeniu opłat za przelewy nie mają sensu,
    > bo przy dzisiejszej konkurencji na rynku taki ruch jest niemożliwy
    > (klienci

    Oj jest. NIe jest tajemnicą że mbank z biedronki chce zostać prawidziwym
    sklepem, zwiększa ilość usług (tzn ich zdaniem wartość dodaną) itd.
    Podniesienie cen za usługi standardowe jest nieuniknione i z tego co wiem
    planowane.
    Pamiętacie jak zaklinali się że będzie free, a potem było 0.5PLN? Teraza
    mówią że nie podniosą, więc logika i historia wskazuje, że podniosą.

    Klonowski