    From: "Michał 'Amra' Macierzyński" <m...@p...pl>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: PSEDUOStanowisko mBanku
    Date: Sun, 6 Mar 2005 17:58:27 +0100
    Sender: m...@p...onet.pl@chello062179062042.chello.pl

    klon <k...@h...pl> wrote:
    > Oj jest. NIe jest tajemnicą że mbank z biedronki chce zostać
    > prawidziwym sklepem, zwiększa ilość usług (tzn ich zdaniem wartość
    > dodaną) itd. Podniesienie cen za usługi standardowe jest nieuniknione
    > i z tego co wiem planowane.
    > Pamiętacie jak zaklinali się że będzie free, a potem było 0.5PLN?
    > Teraza mówią że nie podniosą, więc logika i historia wskazuje, że
    > podniosą.

    Ja pamietam, ze podnoszac oplate byli wciaz konkurencyjnbi w stosunku do
    konkurencji. Podwyzszajac do 1 zl juz nie beda, a co za tym idzie mogliby
    spodziewac sie masowej ucieczki klientow.
    Co kto lubi - im wyszlo, ze klienci wola oplate 0,5 zl za przelew i wieksza
    bezplatna siec bankomatow.
    Prosze cie kolejny raz. Napisz mi dlaczego podniesienie cen za uslugi
    standardowe jest nieuniknione i kto planuje. Skad masz takie informacje.
    Kiedy zostana wprowadzone oplaty.
    Wiem, ze znowu mi nie odpowiesz, wiem po co to robisz, nie wiem dla kogo to
    robisz. Czy jestes samotnym trollem, czy jest ot jakas zorganizowana akcja
    ;)