  • Data: 2003-09-15 08:29:05
    Temat: Re: PZ w VW Bank
    Od: "Robert" <u...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

    bk3r9d$nad$...@n...news.tpi.pl,
    blad <b...@W...pl>:
    > Użytkownik "Glenn"

    > ja bardzo przepraszam ze sie wtracam, ale za co wy w tym VW placicie -
    > splacacie jakis kredyt w VW?

    VW jako konto oszczednosciowe, Inteligo jako wygodne do wplat.
    PZ definiuje sie na siebie i uzywa do sciagania srodkow ze swojego konta w
    Inteligo, dzieki czemu przelew Inteligo -> VW jest bezplatny, a "normalny"
    kosztuje 99 groszy.

    Tak jak wyzej napisalem, mnie by sie nie chcialo, zwlaszcza ze PZ jest dosc
    mocno ograniczone kwotowo, chyba 1000 Euro czy jakos tak.

    --
    Robert