  • Data: 2010-05-24 08:02:44
    Temat: Re: PZU cd.
    Od: "skippy" <a...@n...ma> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Endriu" <a...@g...com> napisał w wiadomości
    news:8f109767-fca3-40be-a2eb-f0bf2088cbf3@40g2000vbr
    .googlegroups.com...
    > Czyli wrzuta.

    PZU może być mocno utrudnione :).

    Nie sądzę.
    PZ są takie same wszędzie i nie ma szans hossy na PZU przy spadkach es.f i
    vice versa.
    Małe są też szanse sztucznego pompowania.
    Czyli mój wniosek taki, że uwaga jest słuszna ogólnie, a jej przypisywanie
    "pod" PZU to wrzuta.
    Może by tak ten pan "punkt widzniea" naniósł debiuty na wykres.
    Co do samego PZU, ogólnie, to jest jak dla mnie skandal i to duży.
    Ale nie akurat ostatnie fakty w postaci wessania forsy poprzez giełdę.