-
Path: news-archive.icm.edu.pl!news.rmf.pl!news.ipartners.pl!newsfeed.gazeta.pl!news.i
nternetia.pl!not-for-mail
From: "tomekk" <g...@p...com>
Newsgroups: pl.biznes.banki
Subject: Re: PZU w Inteligo
Date: Wed, 5 Nov 2003 14:02:20 +0100
Organization: Netia Telekom S.A.
Lines: 32
Message-ID: <2...@2...17.128.66>
References: <bo7obf$6ag$1@news.onet.pl> <3...@8...210.125.162>
<bo81le$2tp$1@news.onet.pl> <7...@2...17.128.66>
<bo8j48$pcr$1@news.onet.pl> <1...@2...17.128.66>
<boaqpt$8sl$1@news.onet.pl>
NNTP-Posting-Host: 213.17.128.66
X-Trace: nefryt.internetia.pl 1068037546 25323 213.17.128.66 (5 Nov 2003 13:05:46
GMT)
X-Complaints-To: a...@i...pl
NNTP-Posting-Date: Wed, 5 Nov 2003 13:05:46 +0000 (UTC)
X-MimeOLE: Produced By Microsoft MimeOLE V6.00.2600.0000
X-Tech-Contact: u...@i...pl
X-Newsreader: Microsoft Outlook Express 6.00.2600.0000
X-Priority: 3
X-Server-Info: http://www.internetia.pl/news/
X-MSMail-Priority: Normal
Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.biznes.banki:267549
[ ukryj nagłówki ]Użytkownik "Michał 'Amra' Macierzyński" <m...@p...pl>
napisał w wiadomości news:boaqpt$8sl$1@news.onet.pl...
> Ano wlasnie - proste typu mieszkanie, turystyczne, moze samochod.
> Co do zycia - owszem masz racje. Ale to robi sie raz na jakis czas ;) Wiec
> agent wtedy jest ok. W przypadku prostych ubezpieczen dla mnie to tylko
> zawalidroga, zwiekszajaca koszt uslugi.
No właśnie - różne mamy podejścia. Ja cenie sobie kompleksowość.
Jak masz dobrego agenta-doradce to wszystko za Ciebie załatwi. Jak będziesz
miał szkode to "poprowadzi za reke" co z tym fantem zrobić. Jak masz jakiś
problem to dzwonisz. "Twój" agent Cię zna, wie jaką masz sytuację, podchodzi
do Ciebie indywidualnie. Jesteś jednostką a nie kolejnym rozmówcą
infolionii. Cięzko mi się z Tobą rozmawia, bo widze, że tego nie rozumiesz,
ale mniejsza z tym.
Czasy pani Gieni, która przychodziła ubezpieczyć mieszkanie odchodzą w
zapomnienie - wszystko się zmienia, teraz trzeba się znać na wielu innych
rzeczach.
> P.S. A skad wiesz, czy za iles lat nie bedzie kamerki nad kompem ? ;)
Michale, od dawna czytam Twoje teksty. Bardzo sobie cenie Twoją robote.
Jesteś w tym dobry i sądze, ze będą z Ciebie ludzie.
Tylko nie oglądaj tyle filmów :-)))))))
tomekk
ps. też jestem klientem banku internetowego. To jest spoko. Cenię swój czas,
ale nie znam się na wszystkim dlatego czasami radzę się fachowców. Ale co
będzie jak zastąpią ich automaty? No, ale dość już tego filozofowania
:-))))))
Następne wpisy z tego wątku
- 05.11.03 13:17 Marcin Kasperski
- 05.11.03 13:26 Michał 'Amra' Macierzyński
- 05.11.03 13:31 tomekk
- 05.11.03 13:39 tomekk
- 05.11.03 13:54 Witek
- 05.11.03 20:03 gbieszcz
Najnowsze wątki z tej grupy
- w Polsce jest kryzys
- mBank mKsiegowosc
- gotówkowe zjeby
- Mamy WZROST! O 50% wzrosła ilość kredytów gotówkowych
- Jutro to dziś...
- leć gołombeczku
- PUE ZUS -- administracyjna nuda...
- Prawdziwy/fałszywy bank
- Velo dał mi bezpłatny debet...
- Karta MasterCard z ALIOR za granicą.
- Z cyklu oszuści w akcji. ja się nie złapię ale może komuś pomoże
- Re: Z cyklu oszuści w akcji. ja się nie złapię ale może komuś pomoże
- Re: Z cyklu oszuści w akcji. ja się nie złapię ale może komuś pomoże
- zloto
- Velo częściowo ugiął się...
Najnowsze wątki
- 2024-11-13 w Polsce jest kryzys
- 2024-11-12 mBank mKsiegowosc
- 2024-11-06 gotówkowe zjeby
- 2024-11-01 Mamy WZROST! O 50% wzrosła ilość kredytów gotówkowych
- 2024-11-01 Jutro to dziś...
- 2024-10-22 leć gołombeczku
- 2024-10-19 PUE ZUS -- administracyjna nuda...
- 2024-10-15 Prawdziwy/fałszywy bank
- 2024-10-13 Velo dał mi bezpłatny debet...
- 2024-10-07 Karta MasterCard z ALIOR za granicą.
- 2024-10-05 Z cyklu oszuści w akcji. ja się nie złapię ale może komuś pomoże
- 2024-10-05 Re: Z cyklu oszuści w akcji. ja się nie złapię ale może komuś pomoże
- 2024-10-05 Re: Z cyklu oszuści w akcji. ja się nie złapię ale może komuś pomoże
- 2024-10-03 zloto
- 2024-09-23 Velo częściowo ugiął się...