    From: "pluszowy miś" <s...@g...pl>
    Newsgroups: pl.biznes.wgpw
    Subject: Re: Pawlak uniewaznia kryzys
    Date: Sat, 7 Feb 2009 08:57:28 +0100

    Użytkownik "sorden" <s...@w...pl> napisał w wiadomości
    news:gmi7bg$i54$1@mx1.internetia.pl...

    > Rzad kombinuje jak wpompowac troche forsy, bo to jest teraz trendy.
    > Zaden bank nie chce upasc, no to kombinuja z opcjami dla firm.
    >
    > --
    > in

    zachodzi pytanie do jakich firm mają iść te pieniądze, kto będzie decydował
    o przyznaniu ich z pakietu antykryzysowego etc. Może więc tak być, że
    zaprzyjaźnione firmy zostaną dotowane a inne pozostawione na lodzie.... jak
    pomagać, to wszystkim albo nikomu... za niekometencję i hazard się płaci...
    pozdr :)

    no i różnica między Usa a Polską jest taka, że nasz pieniądz pochodzi z
    pracy, tam natomiast jest tworzony wirtualnie, nie można więc porównywać
    naszej sytuacji i tej w usa.... pozdr :)