  • Data: 2004-08-19 19:38:02
    Temat: Re: PayPal - uzycie karty przy zakladaniu konta
    Od: "PolandMET.com" <m...@m...net> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Patek" <g...@h...com> napisał w wiadomości
    news:cg2rra$t8d$1@nemesis.news.tpi.pl...
    > Witam,
    > Jesli zalozy konto to na swoje nazwisko.
    >
    > Nie bedziesz mogl do niego podlaczyc konta z Niemiec na zupelnie inne
    > nazwisko.
    > Oni weryfikuja konto robiac dwa przelewy na pare centow i musi sie zgadzac
    > imie , nazwisko i adres zalozyciela.
    > ______________
    >
    > Ja mam PayPala przez kumpla z USA, z ktorego prawie nigdy nie korzystam.
    > Moge Ci je oddac za 5%.

    5% ?
    To jakies strasznie marne wino musi byc.
    Ale coz, ludzie lubia rozne rzeczy hehehehe
    Aaaaaaaa ale jestem niedomyslny, mowisz o piwie ?
    szesciopak styknie ?

    A tak na powaznie, to hmm, czemu nie.

    Inna sprawa to wlasnie mi znajoma odpisala, bo kazalem jej zadzwonic do CITI
    Banku i jej powiedzieli ze NIE zaloza jej konta bo nie ma zielonej karty.
    Czegos tu nie rozumiem, a Ty ?
    Marcin Cimała
    Polskie Centrum Meteorytowe
    http://www.PolandMET.com