eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.bankiPayPass i PayWave - zgodność terminali.Re: Co chodzi bez autoryzacji? - Bylo: Re: PayPass i PayWave - zgodność terminali.
  • Data: 2009-08-16 07:43:54
    Temat: Re: Co chodzi bez autoryzacji? - Bylo: Re: PayPass i PayWave - zgodność terminali.
    Od: "MK" <m...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

    "bradley.st" <b...@g...pl> wrote in message
    news:75815963-5be9-422e-8c18-1b7220f1a53c@h30g2000vb
    r.googlegroups.com...

    > To co pokazuje filmik, to transakcje Z autoryzacja.
    > Innowacyjnosc w tym przypadku polegala na braku podpisu, bo mniej niz
    > $25, ale autoryzacja jest jak najbardziej.
    >
    > (Troche wolniej to przebiega w rzeczywistosci. :) Ale tylko troche.)

    No, to lipa, bo autoryzacja jest etapem, ktory zajmuje najwiecej czasu...
    przynajmniej tak wynika z moich obserwacji... POS laczy sie z CA, CA laczy
    sie z w zaleznosci od issuera z bankiem lub organizacja, bank sprawdza
    srodki i daje autoryzacje, przesyla ja do CA, CA do POSa.

    Transakcja bez podpisu moze dzialac bez zadnych szczegolnych dodatkowych
    przepisow. po prostu w przypadku zlozenie reklamacji przed cardholdera,
    merchant by musial oddac kase. W PL dziala to np. na autostradach czy
    niektorych parkingach. Transakcja bez skladania podpisu jest nieco szybsza,
    ale i tak troche trwa przez autoryzacje.
    Dla mnie wylaczenie autoryzacji byloby najlepszym rozwiazaniem, ale zapewne
    przez takich ludzi jak tworca watku o karcie IKEA HSBC juz nie da sie do
    tego wrocic :(.

    MK