eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.bankiPaypass - kto ponosi odpowiedzialnosc za fraudy?Re: Paypass - kto ponosi odpowiedzialnosc za fraudy?
  • Data: 2010-09-28 09:14:11
    Temat: Re: Paypass - kto ponosi odpowiedzialnosc za fraudy?
    Od: xbartx <b...@h...net> szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]

    Dnia Tue, 28 Sep 2010 09:57:39 +0200, SQLwiel napisał(a):

    > Przewiduję najgorszy scenariusz ;)
    > W przypadku "normalnej" karty, z limitem w kPLN i funkcją PP

    Ale domyślnie PP ma swoje limity i są one niskie więc kPLNy karty i tak
    tutaj nic nie pomogą. Poza tym należy tutaj zauważyć, że jeżeli ktoś
    wejdzie w posiadanie karty to raczej będzie próbował wypłacić coś z
    bankomatu (jak zna PIN) albo zakupić coś przez sieć. PP to chyba będzie
    ostatnia rzecz, że tak powiem na otarcie łez ;) co może się skończyć góra
    na kilkuset pln w zależności o konfiguracji PP dla danej karty. Dlatego
    jeszcze raz powtórzę, że to trochę igły i widły ;)
    Oczywiście jak się PP upowszechni i jakiś masowe podbieranie drobniaków
    albo nr kart (tutaj nie wiem czy to jest technicznie możliwe) itp z
    powiedzmy kilkuset kart dziennie w metrze, centrum handlowym, kinie or sth
    to tak, wtedy można zacząć się martwić, ale to i tak będzie raczej
    problem fizycznego dostępu tudzież sposobu noszenia karty z PP.


    --
    xbartx

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1