  • From: "Arti" <a...@p...pl>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: PeKaO S.A. i Maestro
    Date: Sun, 29 Sep 2002 11:52:58 +0200

    > zdaje się ze tak.
    > pomimo że zamknąłem Partnera z pół roku temu, regularnie dostaję
    > wyciągi:
    > limit XXXX
    > saldo początkowe 0,00
    > wypłaty 0,00
    > wpłaty 0,00
    > odsetki 0,00
    > saldo 0,00
    > itd...
    >
    > czyli to normalka ;-)
    >
    > pzdr.
    > Tomek D
    >
    > --
    > GOT w Internecie http://www.got.w.pl
> [...]

    Hmmmmm...... moge sie mylic ale zeby miec Partnera nie trzeba byc klientem
    Pekao.....chociaz moga pomoc w uzyskaniu Partnera .Ale nie jest to w
    interesie banku w tym momencie zeby obslugiwac klienta ktory nie chce juz
    tej karty, ja to tlumacze w ten sposob ze i w innym banku moglo by byc
    podobnie w takim Slaskim czy Lukasie czy jakiejs innej lichiarskiej
    cholerze. Dopoki beda widzieli ze moze Pan dac im jakis dochod beda skakac
    wokol Pana i slinic sie i podtykac co raz to nowe oferty cuchnace wazelina
    pod nos dla Pana, ale jak juz Pan powie ze nie chce juz nic.... zostanie Pan
    doslownie.....ordynarnie olany....... mowi sie life is brutal i sorry
    winetou buisness jest buisness.