    From: "Tomek Dygała" <t...@s...gliwice.pl.wytnijto>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: PeKaO S.A. i Maestro
    Date: Sun, 29 Sep 2002 22:41:45 +0200
    Sender: t...@p...onet.pl@chello062179012112.chello.pl

    Użytkownik "Arti" <a...@p...pl> napisał w wiadomości
    news:3d96cae0$1@news.home.net.pl...

> [...]
    > interesie banku w tym momencie zeby obslugiwac klienta ktory nie
    chce juz
    > tej karty, ja to tlumacze w ten sposob ze i w innym banku moglo by
    byc
    > podobnie w takim Slaskim czy Lukasie czy jakiejs innej lichiarskiej
    > cholerze. Dopoki beda widzieli ze moze Pan dac im jakis dochod beda
    skakac
    > wokol Pana i slinic sie i podtykac co raz to nowe oferty cuchnace
    wazelina
    > pod nos dla Pana, ale jak juz Pan powie ze nie chce juz nic....
    zostanie Pan
    > doslownie.....ordynarnie olany....... mowi sie life is brutal i
    sorry
    > winetou buisness jest buisness.

    no cóz, klientem jestem -> eurokonto VIP
    a Partnera zamykałem po to żeby się w limitach
    dot. zdolności kredytowej pomieścić i odbyło
    się to w uzgodnieniu z tzw opiekunem klienta...

    a tak z innej beczki to się ubawiłem kiedy (nie)dysponentka
    wproqwadziła do teleserwisu (podgląd salda) karte shellowską,
    a potem się okazała że nie moge tego uzyskać, po piatym telefonie
    gdy pani już sprawdziła że do systemu jest wszystko dobrze
    wprowadone, dopiero się okazało że usługa sprawdzania salda
    kart pekao-shell w teleserwisie nie jest obsługiwana...

    kto tam szkoli personel?????

    pzdr.
    Tomek D