  • Data: 2007-03-08 23:15:07
    Temat: Re: PeKaO SA -dziadowski bank!;-(
    Od: "p47" <p...@b...list.ru> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Jurek" <n...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
    news:espt9n$g81$1@nemesis.news.tpi.pl...

    > No, kurcze... a nie bylo to przypadkiem konto dolarowej karty VISA
    Classic?

    Owszem, było, ale do karty wydanej przez PeKaO SA i wyciągi której
    przysyłane sa przez PeKaO SA i z logo tego banku.
    To, ze błędu przy wpłacie nie było potwierdziło się, bo po 48 godz (a
    właściwie 50) pieniądze na koncie w koncu się pojawiły ..

    Tak się złozyło, ze mam konta w 6 bankach w Polsce., w tym 5 wydało mi swoje
    karty, różne, zarówno debetowe jak i kredytowe, płaskie i wypukłe., Visy i
    MC. Tylko w jednym z nich (PKO BP- Intelligo) zdarza się czasem (choć nie
    powinno), ze gdy wpłacałem gotówkę tuż przed 19-stą to pojawiały się one na
    koncie następnego dnia rano, a sciślej odnotowywana była ich wpłata, ale nie
    mogłem robic z nich użytku (przelewu)
    W pozostałych dostepne sa praktycznie natychmiast!
    A tu >2 doby!:-(

    PeKaO SA jest tu naprawde niechlubnym wyjątkiem!

    p47