  • Data: 2008-03-05 11:30:35
    Temat: Re: Pekało - zajefajny bank :)
    Od: Jacek Osiecki <j...@c...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Dnia Wed, 05 Mar 2008 11:52:51 +0100, Maciej Loret napisał(a):
    > To ja mam chyba inny internet albo inne Citi...
    > Miesiąc, to nie, ale 1-2 dni potrafi potrwać nim transakcja się pokaże...

    To "trochę" zmienia postać rzeczy - miesiąc a 2 dni :>
    Poza tym - te kilka dni czekania to standard, po prostu rzadko kiedy
    transakcja idzie razem z blokadą... Niezależnie od banku będziesz czekał na
    dokonanie transakcji.

    > Nie mam, nie korzystam, nie wiem...

    Ja korzystam, ale jeszcze tylko przez chwilę :> Na co mi karta o której
    stanie dowiaduję się raz na miesiąc?

    > Ja nie wiem co to US/ZUS, więc mnie to nie dotyczy...

    Pekało nie podniesie limitu bez zaświadczeń od krwiopijców.

    > Nie tyle wolisz, co musisz... Mnie czasem nie ma w domu tydzień-dwa i w
    > tym czasie nie muszę się niczym przejmować, prócz zapewnienia środków na
    > koncie w dniu zapłaty...

    Jakoś do mnie rzeczy do zapłaty nie przychodzą 2 dni przed datą płatności :)

    Pozdrawiam,
    --
    Jacek Osiecki j...@c...pl GG:3828944
    (c) Tomasz Olbratowski 2004