eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.bankiPekało - zajefajny bank :)Re: Pekało - zajefajny bank :)
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!news.rmf.pl!agh.edu.pl!news.agh.edu.pl!news.onet.pl!new
    sgate.onet.pl!niusy.onet.pl
    From: "Warren" <w...@o...eu>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: Pekało - zajefajny bank :)
    Date: 25 Mar 2008 12:26:51 +0100
    Organization: Onet.pl SA
    Lines: 41
    Message-ID: <5...@n...onet.pl>
    References: <s...@r...sc>
    NNTP-Posting-Host: newsgate.onet.pl
    Mime-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; charset="iso-8859-2"
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    X-Trace: newsgate.test.onet.pl 1206444411 20021 213.180.130.18 (25 Mar 2008 11:26:51
    GMT)
    X-Complaints-To: a...@o...pl
    NNTP-Posting-Date: 25 Mar 2008 11:26:51 GMT
    Content-Disposition: inline
    X-Mailer: http://niusy.onet.pl
    X-Forwarded-For: 83.6.114.149, 10.14.14.130, 192.168.243.154
    X-User-Agent: Mozilla/4.0 (compatible; MSIE 7.0; Windows NT 6.0; SLCC1; .NET CLR
    2.0.50727; .NET CLR 3.0.04506)
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.biznes.banki:441976
    [ ukryj nagłówki ]

    No ale przecież tego można było się spodziewać przed fuzją że będą "pewne"
    problemy. Znajomy informatyk z doświadczeniem zawodowym w dużym polskim banku
    mówił że informatyzacja zintegrowanych instytucji bankowych PKO i BPH
    spowoduje turbulencje na łączach przede wszystkim dla Klientow:) W sumie się
    nie mylił, choć przewidywał znacznie gorsze konsekwencje. Ja wiec za jego radą
    przeszedłem do banku konkurencyjnego Citi, gdzie karta kredytowa może nie jest
    najtańsza ale podobno bardzo elastyczna i dostałem spory pakiet dodatkowych
    usług. Mam spokój i bezpieczeństwo. Ci się raczej z nikim nie połączą;). pzdr

    > No i stało się: parę dni temu pani zadzwoniła, żeby poinformowac mnie że
    > z początkiem marca BPHowy mastercard silver zniknie i od tego momentu mam
    > używać nowej karty PeKaO. OK - więc aktywowałem od razu tę nową kartę.
    > Na pytanie w jaki sposób będę mógł obejrzeć saldo karty, listę transakcji
    > i blokad (ROR zlikwidowałem kilka tygodni wcześniej) pani stwierdziła, że
    > nie ma pojęcia i poleca infolinię. OK, niech będzie.
    >
    > Dziś zauważyłem, że w sez@mie nie ma już nic - nawet starej karty
    > mastercard :) Trudno, czas zadzwonić i się dopytać. Pytanie - na którą
    > infolinię... Skoro mam u nich tylko kartę to zadzwonię na infolinię d/s
    > kart płatniczych.
    >
    > No i dobrze że zadzwoniłem na 042 cośtam zamiast 0801, bo teraz właśnie
    > szósty raz usłyszałem "Przepraszamy, żaden konsultant nie może Państwa
    > obsłużyć. Proszę zadzwonić później" - komunikat, następujący po prawie
    > siedmiominutowym plumkaniu muzyczki. Razem jakieś 40 minut, ciekaw jestem
    > czy w ogóle uda mi się dodzwonić do jakiegoś konsultanta - pewnie po
    > godzinie się poddam...
    >
    > Zarąbisty bank, nie ma co... Gdybym dzwonił zastrzec kartę, to pewnie by
    > mnie już szlag trafił - szczęśliwie tylko ich radosna muzyczka burzy klimat
    > "The Village" :)
    >
    > Pozdrawiam,
    > --
    > Jacek Osiecki j...@c...pl GG:3828944
    > "To nie logika, to polityka"
    > (c) Kabaret pod Wyrwigroszem 2006


    --
    Wysłano z serwisu OnetNiusy: http://niusy.onet.pl

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1