  • Data: 2003-05-08 12:24:54
    Temat: Re: [Pekao SA] Miarka się przebrała (długie)
    Od: k...@w...pl szukaj wiadomości tego autora

    >  kolejkach.

    grunt to optymizm:)

    Masz karte , ogromną sieć bankomatów / w tym depozytowych - do
    >  wykonania tam wpłaty i złożenia przelewu/.  Konto masz odumiejscowione

    bzdura, nie wszędzie i ciągle jakieś "pseudo błędy systemu" i to w jednym
    Wrocławiu, boje się mysleć jak jest w mniejszych miastach

    >  Zlecenia stałe wykonywane przez pracowników, a nie automatycznie. Wypłata
    >  w kasie wykonywana jest na dyspozycję ustną. Masz czytnik i drukujesz sobie
    >  bezpłatnie wydruk Itd itp.
    nigdy mi nie było dane z tego korzystać, bo widziałam mnóstwo ludzi klnących na
    te ciągle się zawieszające urządzenia, a to papieru brak, a to stała awaria...
    itp.

    > W każdym razie PKO BP nie jest bankiem najgorszym,

    może i nie

    >  lecz coraz lepszym, jego Superkonto /właściwie cały pakiet/ jest atrakcyjne.
    >  Dodam, że PKO BP ma też Inteligo najtańszy bank elektroniczny /nr 2 na rynku
    >  - pod względem liczby klientów/.

    a nie przesadzasz czasem?!?!?!?
    od kiedy to inteligo jest tansze od mBanku???
    pomysl troche zanim napiszesz

    ja również,
    ktoś już Ci tu kiedys mądrze napisał: jeśli chcesz tak namawiac ludzi do PKO
    BP, to robisz tym więcej szkody niż pożytku
    opanuj sie z tą nachalnością

    Karolina