  • Data: 2003-05-08 11:22:18
    Temat: Re: [Pekao SA] Miarka się przebrała (długie)
    Od: s...@p...onet.pl szukaj wiadomości tego autora

    > Heh, kiedy ja mialem tam konto, to odmiejscowienie mialem miedzy oddzialem i
    > filia tego oddzialu. Poza tymi miejscami to zadnych operacji w obcym oddziale
    > (moze poza wyplata z IKM) na koncie wykonac sie nie dalo. Niezla uzytecznosc
    > ;)

    > PKO BP... ja sie jakos nie moge przekonac do ich kolejek, czy chocby nawet
    > takich "drobiazgow" ze nawet najwieksze oddzialy w miescie (Poznan) nie maja
    > klimy i zaduch tam straszny. Nie mam sumienia polecac tego...
    >

    > Nie wszędzie jest w Banku Polskim PKO jak opisujesz. Nie musisz stać w
    kolejkach. Masz karte , ogromną sieć bankomatów / w tym depozytowych - do
    wykonania tam wpłaty i złożenia przelewu/. Konto masz odumiejscowione
    Zlecenia stałe wykonywane przez pracowników, a nie automatycznie. Wypłata
    w kasie wykonywana jest na dyspozycję ustną. Masz czytnik i drukujesz sobie
    bezpłatnie wydruk Itd itp .W każdym razie PKO BP nie jest bankiem najgorszym,
    lecz coraz lepszym, jego Superkonto /właściwie cały pakiet/ jest atrakcyjne.
    Dodam, że PKO BP ma też Inteligo najtańszy bank elektroniczny /nr 2 na rynku
    - pod względem liczby klientów/.