eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.bankiPekao SA, czas rozpatrzenia reklamacji › Re: Pekao SA, czas rozpatrzenia reklamacji
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!news.gazeta.pl!not-for-mail
    From: witek <w...@g...pl.invalid>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: Pekao SA, czas rozpatrzenia reklamacji
    Date: Fri, 12 Aug 2011 10:26:50 -0500
    Organization: "Portal Gazeta.pl -> http://www.gazeta.pl"
    Lines: 34
    Message-ID: <j23h1s$cag$2@inews.gazeta.pl>
    References: <j2344k$etg$1@inews.gazeta.pl>
    NNTP-Posting-Host: 24-107-6-196.dhcp.stls.mo.charter.com
    Mime-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; charset=UTF-8; format=flowed
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    X-Trace: inews.gazeta.pl 1313163133 12624 24.107.6.196 (12 Aug 2011 15:32:13 GMT)
    X-Complaints-To: u...@a...pl
    NNTP-Posting-Date: Fri, 12 Aug 2011 15:32:13 +0000 (UTC)
    X-User: witek7205
    In-Reply-To: <j2344k$etg$1@inews.gazeta.pl>
    User-Agent: Mozilla/5.0 (Windows NT 6.1; WOW64; rv:5.0) Gecko/20110624
    Thunderbird/5.0
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.biznes.banki:557023
    [ ukryj nagłówki ]

    On 8/12/2011 6:54 AM, Poldek wrote:
    >
    > "Szanowny Panie,
    >
    > uprzejmie informujemy, iż Bank rozpatruje reklamacje niezwłocznie po ich
    > wpływie, o ile to możliwe w terminie 30 dni kalendarzowych od daty ich
    > przyjęcia.
    >
    > W przypadku reklamacji dotyczących operacji dokonanych kartą debetową
    > Maestro lub VISA Pekao wymagających kontaktowania się z akceptantem lub
    > organizacją MasterCard / VISA Europe okres rozpatrywania reklamacji może
    > być dłuższy niż 30 dni kalendarzowych od daty ich przyjęcia, o czym Bank
    > informuje Posiadacza Eurokonta odrębnym pismem. Maksymalne terminy
    > rozpatrywania reklamacji wynoszą: 200 dni dla reklamacji bankomatowych,
    > niefinansowych (tj. nie związanych z dokonanymi operacjami) i
    > akceptantów Banku (obsługiwanych przez Bank).
    >
    > Uprzejmie prosimy oczekiwać na odpowiedź zwrotną, którą przekażemy
    > niezwłocznie po jej otrzymaniu.
    >
    > Dziękujemy za korespondencję. W przypadku dodatkowych pytań zapraszamy
    > do dalszej korespondencji lub prosimy o kontakt z Konsultantem Infolinii
    > Banku Pekao SA pod numerem telefonu 801-365-365, 48/42-68-38-232 lub
    > 22/59-12-232 (z zagranicy lub telefonu komórkowego) w godzinach od 7 do 22.
    >
    > Z poważaniem,
    > Bank Pekao SA"


    tak mi cos kołacze ze to juz gdzies w klauzulach niedozowolonych zostalo
    wmalowane.
    Bank ma rozpatrzec reklamacje w terminie 30 dni, a z kim musi sie
    kontaktowac i kogo w tym celu na ksiezyc wyslac, klienta nie interesuje.

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1